Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske mange her inne som fremstår som "noe ustabile", eller hva skal man si, litt psykisk syke i hvert fall. De fleste, faktisk, når jeg tenker meg om. Jeg tror at Kvinneguiden tiltrekker seg de som sliter mye med psyken. Kanskje de går hjemme, uten arbeid? Og så søker de kontakt med andre mennesker på Internett, da er vel "Norges største forum" et fint sted å søke til, vel? For her er det nok av mennesker å tulle og diskutere med.

Baksiden med det er vel det at det dominerer alle trådene her inne. Det vil nesten alltid komme mellom 1-20 slike i en tråd, og de ødelegger for alle, fordi de sliter psykisk og ikke klarer å forholde seg til mennesker. De ser ikke hva folk skriver, de tror det ligger mer mellom linjene enn det faktisk gjør. Jeg tror faktisk ikke at jeg har sett en tråd her inne der alle som svarer har fremstått som normale og ålreite personer. 

Jeg oppfordrer alle som er hyggelige, åpne og medgjørlige til å "skrike litt høyere", så ikke alle trådene domineres av folk som ikke er friske :)

Anonymkode: e6909...90f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man er enten psykisk ustabil eller på den laverende enden av gjennomsnittlig intelligent. Hvilken er du, TS?

Anonymkode: db984...2c0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er enten psykisk ustabil eller på den laverende enden av gjennomsnittlig intelligent. Hvilken er du, TS?

Det er ikke godt å si, egentlig. Hvilken av perosnlighetene mine sikter du til? ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke godt å si, egentlig. Hvilken av perosnlighetene mine sikter du til? ;)

Det beste er å ha en personlighet for hver, da kan du få utbytte av alle de herlige sidene ved forum kg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er å ha en personlighet for hver, da kan du få utbytte av alle de herlige sidene ved forum kg

Stemmer kanskje det! 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfordrer alle som er hyggelige, åpne og medgjørlige til å "skrike litt høyere", så ikke alle trådene domineres av folk som ikke er friske :)

Tror du ikke at "vrakene" ser på seg selv som hyggelige, åpne og medgjørlige? :vetikke: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg siterer enn annen bruker : KG er internettets mentalhus, og siterer sønnen min i samme slengen : KG er gift. Så ja ts, teorien din stemmer nok. 

Anonymkode: 45682...bf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Tror du ikke at "vrakene" ser på seg selv som hyggelige, åpne og medgjørlige? :vetikke: 

Du er i alle fall ikke et vrak, @Cathrine88. Med tanke på at du innbiller deg at kvinner kan være dominante... :ler:

Anonymkode: 077b6...877

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske mange her inne som fremstår som "noe ustabile", eller hva skal man si, litt psykisk syke i hvert fall. De fleste, faktisk, når jeg tenker meg om. Jeg tror at Kvinneguiden tiltrekker seg de som sliter mye med psyken. Kanskje de går hjemme, uten arbeid? Og så søker de kontakt med andre mennesker på Internett, da er vel "Norges største forum" et fint sted å søke til, vel? For her er det nok av mennesker å tulle og diskutere med.

Baksiden med det er vel det at det dominerer alle trådene her inne. Det vil nesten alltid komme mellom 1-20 slike i en tråd, og de ødelegger for alle, fordi de sliter psykisk og ikke klarer å forholde seg til mennesker. De ser ikke hva folk skriver, de tror det ligger mer mellom linjene enn det faktisk gjør. Jeg tror faktisk ikke at jeg har sett en tråd her inne der alle som svarer har fremstått som normale og ålreite personer. 

Vet jeg kommer til å bli dømt nord og ned for dette innspillet, men jeg registrerer at det er stor forskjell på svarene her inne. Jeg regsistrerer også at de fleste reflekterte og gjennomtenkte innleggene/ rådene posten på ettermiddag og kveld, mens at de mest hårreisende rådene/ minst reflekterte kommer i løpet sv formiddag-tidlig ettermiddag. Go figure.

Anonymkode: 81d1f...833

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg kommer til å bli dømt nord og ned for dette innspillet, men jeg registrerer at det er stor forskjell på svarene her inne. Jeg regsistrerer også at de fleste reflekterte og gjennomtenkte innleggene/ rådene posten på ettermiddag og kveld, mens at de mest hårreisende rådene/ minst reflekterte kommer i løpet sv formiddag-tidlig ettermiddag. Go figure.

Anonymkode: 81d1f...833

Det er jo litt ironisk i og med at NAVere gjerne sover hele dagen og er oppe på ettermiddag og nattestid.

Anonymkode: 03a15...2e9

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er i alle fall ikke et vrak, @Cathrine88. Med tanke på at du innbiller deg at kvinner kan være dominante... :ler:

Anonymkode: 077b6...877

Jeg vet ikke om du prøver å fornærme meg men det fungerer i så fall dårlig. :) 

TS, jeg har overhodet ikke inntrykk av at det er psykisk syke som ødelegger forumet. De er like forskjellige som alle andre. Folk som kjeder seg og liker å provosere derimot...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så sikker på at det er utskuddene som lever for å lage dårlig stemning på nettet. Ihvertfall sjeldent sånn det henger sammen i det virkelige liv.

Anonymkode: a4605...01c

Gjest making.a.mess
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anser du deg selv som hjemmeværende eller psykisk vrak? Og hvorfor er du her om kg domineres av vrak? Har du kanskje ikke så mye annet å fordrive tiden med? 

Jeg sitter på KG når jeg trenger et femminutters tidsfordriv. Det være seg jeg venter på noe, trenger en rolig syssel mens jeg spiser eller like før jeg sovner. Det fine er at det trengs ikke å følges opp, det krever ikke en viss tid og man avgir svar kun når man har lyst. Det er heller ikke noe man må sette seg inn i eller oppdatere seg på hvilket gjør det til en grei uforpliktende greie. Jeg er på KG fordi jeg ikke har masse tid å kaste bort på fjas. Jeg bruker kun tid som allikevel inneholder noe kjedelig. 

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg siterer enn annen bruker : KG er internettets mentalhus, og siterer sønnen min i samme slengen : KG er gift. Så ja ts, teorien din stemmer nok. 

Anonymkode: 45682...bf1

Sant nok. Men det er mange psykoer som ikke har noen diagnose og er i full jobb. Jeg er her på nattestid fordi jeg er uføretrygdet, og forumet er roligere da. Det at det roer seg sent på kvelden skulle vel være et tegn på at de gærneste brukerne har lagt seg fordi de skal på jobb.

Anonymkode: b3a47...718

Skrevet

KG er vel like vraket som de fleste anonyme diskusjonsforum. 

Men det er jo det som er litt morsomt. Tenk deg et forum med bare godt skolerte, kunnskapsrike og avbalanserte folk. Som kan å diskutere og argumentere uten å slenge dritt. Det hadde jo vært så kjedelig. :sFun_sleeping:

• Liker 3
Skrevet

På meg virker det som flesteparten her inne faller innenfor en eller flere av disse kategoriene: ufør, hjemmeværende, alenemor, livets harde skole og/eller "offer" for barnevernet. Det virker som en stor andel ikke har noe sosialt nettverk, og derfor kompenserer ved å være "sosial" her inne. Det er ikke vanskelig å se at mange mangler sosial kompetanse.

Det kan være folk som deltar i en debatt, og de gir ikke nødvendigvis dumme svar, men måten de snakker til andre i form av hersketeknikker, legger ord i munnen på andre, kjefter, setter folk i bås, dømmer etc., det viser at de ikke helt behersker kunsten å forholde seg til andre mennesker. Mange virker rett og slett lite reflektert, og evner ikke å se en sak fra flere sider. De tar  heller aldri feil, for sikkerhets skyld.

Så ja - som så godt skrevet over her: KG fremstår som internetts mentalsykehus :popcorn:

(Må også ha med de som starter krenkefest hele tiden, som alltid blir fornærmet på vegne av seg selv eller andre. Sukk...)

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, Charlotteul skrev:

På meg virker det som flesteparten her inne faller innenfor en eller flere av disse kategoriene: ufør, hjemmeværende, alenemor, livets harde skole og/eller "offer" for barnevernet. Det virker som en stor andel ikke har noe sosialt nettverk, og derfor kompenserer ved å være "sosial" her inne. Det er ikke vanskelig å se at mange mangler sosial kompetanse.

Det kan være folk som deltar i en debatt, og de gir ikke nødvendigvis dumme svar, men måten de snakker til andre i form av hersketeknikker, legger ord i munnen på andre, kjefter, setter folk i bås, dømmer etc., det viser at de ikke helt behersker kunsten å forholde seg til andre mennesker. Mange virker rett og slett lite reflektert, og evner ikke å se en sak fra flere sider. De tar  heller aldri feil, for sikkerhets skyld.

Så ja - som så godt skrevet over her: KG fremstår som internetts mentalsykehus :popcorn:

(Må også ha med de som starter krenkefest hele tiden, som alltid blir fornærmet på vegne av seg selv eller andre. Sukk...)

Akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt ironisk i og med at NAVere gjerne sover hele dagen og er oppe på ettermiddag og nattestid.

Anonymkode: 03a15...2e9

Tenker du ikke en gang et bittebittebittelite sekundt på at noen av oss arbeider på natten???!!!!!:kjefte::raven::raven::jolie:

Anonymkode: 490c3...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du ikke en gang et bittebittebittelite sekundt på at noen av oss arbeider på natten???!!!!!:kjefte::raven::raven::jolie:

Glemte å få med denne :jolie:

HVYmk4E.gif

Anonymkode: 490c3...d3a

Skrevet
7 minutter siden, Overrasket skrev:

Akkurat. 

Traff jeg en nerve? Du skal lete lenge for å finne en post der jeg har dømt noen. Jeg påroper meg å være en av få som går inn i en enveiskjørt debatt for å belyse flere sider av saken. Siden du er den første som påpeker at jeg dømmer noen, skal du få syv poeng for den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...