Gå til innhold

Hudflenge ved analen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo

Jeg har hatt hemoroider i ett år pga veldig dårlig kosthold og to operasjoner. jeg har fått nå akkurat som en hudfleng ved min anale åpning. Denne gjør ikke vondt og er liksom litt "løs". Er det noen som har opplevd dette før? Hva kan jeg gjøre for å få den bort? 

Er så flau, føler jeg ikke kan ha et sexliv. 

Jente 21 

Anonymkode: 0b3f5...fc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Marisk. Helt normalt, ingen problem. Fyren du skal ha sex med skal vel ikke inspisere analen din. Dumt å operere bort noe som ikke gir plager og operasjon kan gi infeksjoner, spesielt der bak. Du ønsker virkelig ikke å få infeksjon i rumpa. Ekstremt mange har hemoroider og marisker. 

Anonymkode: acd3c...a1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marisk. Helt normalt, ingen problem. Fyren du skal ha sex med skal vel ikke inspisere analen din. Dumt å operere bort noe som ikke gir plager og operasjon kan gi infeksjoner, spesielt der bak. Du ønsker virkelig ikke å få infeksjon i rumpa. Ekstremt mange har hemoroider og marisker. 

Anonymkode: acd3c...a1a

Tusen takk. Nei, men den synes veldig godt... Kan liksom ikke ignoreres, er ganske stor. Tror jeg kommer til å dra til fastlege og snakke med han om å fjerne den. 

Anonymkode: 0b3f5...fc7

AnonymBruker
Skrevet

Det er marisker, arr etter hemoroider. Var nettopp hos lege som videresendte leg til spesialist for dette og på sykehuset sa de at en operasjon foregikk ved at man skjærte de vekk , sannsynligvis over flere ganger, og at risiko for kronisk sårhet og ødelagt lukkemuskel var STOR av sånne operasjoner så avgjørelsen ble lett å ta. Heller litt hudfolder enn konstante smerter i anus og lekkasjer resten av livet.... Ingen som bryr seg ts, rumpehull er rumpehull, ingen er spesielt pene uansett :)

Anonymkode: 5bd65...941

AnonymBruker
Skrevet

Søk etter marisker her på forumet så vil du lese fleres erfaringer

Anonymkode: 5bd65...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...