AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Tics hvor jeg lager lyder. Gud så irriterende hvis jeg er i et rom hvor man skal være stille etc.. Eller på pauserommet på jobb. Huff, har måtte gått ut flere ganger. Anonymkode: a07c1...c00
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 På 31.5.2017 den 22.12, AnonymBruker skrev: Tics hvor jeg lager lyder. Gud så irriterende hvis jeg er i et rom hvor man skal være stille etc.. Eller på pauserommet på jobb. Huff, har måtte gått ut flere ganger. Anonymkode: a07c1...c00 Har lurt på dette...hva om en teiper kjeften? Da er det jo umulig å sitte å skrike, osv? Høres sikkert dumt ut, men hva om en gjør det likevel, bare for å prøve? Det MÅTTE jo ha gjort en forskjell? Anonymkode: e4fd4...b54
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 På 2.6.2017 den 15.53, AnonymBruker skrev: Har lurt på dette...hva om en teiper kjeften? Da er det jo umulig å sitte å skrike, osv? Høres sikkert dumt ut, men hva om en gjør det likevel, bare for å prøve? Det MÅTTE jo ha gjort en forskjell? Anonymkode: e4fd4...b54 Hehe, en lur ide! Hadde sikkert funket, men ser kanskje litt rart ut med teip over kjeften på pauserommet. Får ikke snakket med kolleger da. Anonymkode: a07c1...c00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå