AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Når jeg sitter på kontorstolen og jobber, så kjenner jeg lukten av mitt eget kjønn. Jeg har god hygiene og er ikke veldig ofte plaget av vaginose, så det lukter ikke fælt, men umskjennelig - ja "fittelukt" :-S Sprer jeg bena, så strømmer det opp. Og i allefall om jeg har hatt sex. Og det har jeg jo gudskjelov av og til. Jeg kjenner aldri slik lukt fra andre, så det jeg lurer på da, er om det er min posisjon sittende som gjør at jeg kjenner det, alså at det bare er jeg som kjenner dette selv, eller om andre har erfart at det "oser" slikt av kvinner? Jeg kan jo gå over til bomullstruser og luftige posebukser, men har ikke så veldig lyst til det. Men ønsker heller ikke å bli kjent som smellycat. (ev. smellymouse)... DVS om det ikke er for sent allerede... Anonymkode: ef79e...c07 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Hender jeg kjenner fittelukt fra meg selv, er ikke så rart om du sitter i en stol og man blir varm og litt klam. Anonymkode: a6060...89d 6
Gjest Cocosa Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Sliter med det samme. Dusjer og vasker meg ofte og bruker bomullstruser. Aner ikke hvordan man unngår det 😞
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Sånn har jeg det også!!! Jeg har flydd til lege for å sjekke om det er bakteriell vaginose (har hatt det et par ganger), men nei - testen er negativ. Så forteller jeg til legen at jeg lukter meg selv - men når hun er "neddi der" for gynekologisk undersøkelse, sier hun at det ikke lukter noe som helst. Det er nok veldig psykisk - hvis du først har begynt å lukte det, legger du merke til det raskere. Jeg har slått meg til ro med at legen sa selv at hun ikke luktet noen ting! - og det mens jeg hadde beina spredt og ingen klær på... Anonymkode: 67889...866
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Jeg tror alle kan lukte seg selv. Jeg gjør det også, men der lukter ikke vondt, bare underliv. Anonymkode: 70b1c...83c 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 Jeg lukter meg selv men det lukter ikke noe vondt, har jeg hatt sex så lukter det litt svakt av no ala reke. Mannen min sier at han kjenner ingen lukt av meg. Og jeg kjenner ofte lukt av andre men da lukter det vondt. Jeg kjenner når kvinner bruker bind for eksempel... Anonymkode: 737cf...054 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 Mannen min har snakket om hvem på kontoret som lukter hva, og spesielt den ene kollegaen som han mener må ha et problem der nede. Jeg har ikke merket intime lukter fra andre selv, men han har veldig god luktesans og merker mye lettere når noe har blitt gammelt i kjøleskapet f.eks. Anonymkode: 5ddf8...362
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #8 Skrevet 31. mai 2017 Helt ærlig hvis du kjenner din egen underlivslukt kan andre kjenne det ti ganger sterkere! Dette er som med svette, man blir litt immun mot egen lukt men når man først lukter sin egen svette eller egen dårlige ånde da er det ILLE...... Sikker på du ikke har baktriell vaginose eller noe sånt? Anonymkode: c2c48...0b2 4
s0la Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 Har skjedd en gang hos meg, og da hadde jeg bakteriell vaginose. Ellers klarer jeg ikke kjenne noe lukt! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 Jeg merker det kun hos meg selv om jeg har mensen eller rett etter sex. Ikke om jeg sitter nydusjet på jobben. Kan du ha en infeksjon? Anonymkode: fe061...ae3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 Går du med trange jeans? Det blir jo klamt og trangt. Anonymkode: ce45a...f72 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #12 Skrevet 31. mai 2017 Tror det er ganske vanlig? Er vel pga. svette, utflod, osv. Noe alle får. Anonymkode: 460d3...22e 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #13 Skrevet 31. mai 2017 Jeg kjenner ikke det på meg selv. Men har merket det på andre. Det er ubehagelig og jeg tenker dårlig hygiene. Anonymkode: 62a65...0fe
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #14 Skrevet 31. mai 2017 Jeg har aldri luktet det på meg selv om jeg ikke har vært slapp på å dusje en periode. Men jeg har luktet både det og mens av enkelte andre. Jeg tenker det er dårlig hygiene når folk lukter sånn. Anonymkode: 151cb...351
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #15 Skrevet 31. mai 2017 Jeg kan og lukte av meg selv, hvertfall hvis jeg f.eks setter meg ned på huk.. Dette lurer jammen jeg på og🙄 Anonymkode: 4e0ad...8d1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 Jeg lukter også meg selv og er alltid redd for at andre kan merke det :/ Jeg har aldri lagt merke til at noen andre lukter. Anonymkode: 9a2c1...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #17 Skrevet 1. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig hvis du kjenner din egen underlivslukt kan andre kjenne det ti ganger sterkere! Dette er som med svette, man blir litt immun mot egen lukt men når man først lukter sin egen svette eller egen dårlige ånde da er det ILLE...... Sikker på du ikke har baktriell vaginose eller noe sånt? Anonymkode: c2c48...0b2 Det der er bare tull. Noen er såpass fjerne at de ikke tror andre kjenner deres egen svettelukt. Jeg kjenner derimot min egen svettelukt ofte (ikke noe stank, mer sånn søt svettelukt), og jeg har spurt flere(samboer, mor, bestevenninne) om de kan svare meg dønn ærlig på om jeg lukter svette. Ingen av de har kjent noe til det. Man kjenner lukter lettere på seg selv fordi det er din egen kropp. Anonymkode: 70b1c...83c 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #18 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har litt sensitiv luktesans og kjenner OFTE at andre jenter lukter kjønn. Ikke vondt eller noe, men jeg lukter det. Litt sånn varm og søt svette kanskje? Kjenner det også hvis noen har mensen, det synes jeg er en verre lukt. Anonymkode: d5c0c...d23 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #19 Skrevet 1. juni 2017 Har jeg onanert så lukter jeg svette frå lysken. Dusjer seff alltid etterpå. Utenom det har jeg aldri kjent lukt av meg selv eller andre. Svettelukt av andre har jeg derimot kjent, og regner med da at folk ikke tenker på at klær lukter og man må skifte tøy daglig. Anonymkode: 9291a...b9d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #20 Skrevet 1. juni 2017 Kan også lukte det i blant, men jeg har flydd inn og ut av en haug gynekolog-spesialisters kontorer, av andre grunner, så hadde det vært noe annet muffens der nede, så hadde de nok sagt det. Anonymkode: 18f16...9e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå