AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Si meg, er det jeg som er gal ,eller visse andre ? Sitter her med en litt ekkel følelse og en flau smak i munnen... Kom til å nevne for en" fjernere bekjent" i dag at jeg har reist alene på ferie flere ganger. Hun beklagde seg over at hun hadde ingen å reise med , da sa jeg at hun kunne da reise alene. Huff, det var farlig, ensomt og jeg vet ikke hva ! Men nå er vi vel forskjellige personligheter da, jeg trives godt i eget selskap, syns det kan være forstyrrende å ha folk i hælene hele tiden .Liker å bestemme sjøl, er forsiktig med alkohol (i grunnen avholds) har med masse lesestoff.. Og i år reiser jeg alene for 10 gang, og jeg gleder meg ! En kan ikke la frykten for alt som kan skje stoppe deg fra å leve Anonymkode: 959cc...669
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Ingen av dere er vel gale, dere har bare forskjellige personligheter. Mange liker å ha noen å dele opplevelsene sammen med, jeg er en av dem. Hun har et poeng i at det kan være større risiko forbundet med å reise som enslig kvinne (menn kan også oppleve ubehagelige og direkte farlige situasjoner). Det kommer selvfølgelig en del an på hvilket reisemål du velger og hvordan du oppfører deg, men det er dumt å være for naiv og stole blindt på at alt går bra. Anonymkode: 25a34...c02
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Som du ser på kg, er det ganske mange som reiser alene. Jeg har gjort det i alle år, og elsker det. Har aldri opplevd noe farlig. Men så reiser jeg også bare i "vestlige" land, som europa, nordamerika, og oseania. Anonymkode: 280fd...7aa
Angeleye Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Folk er forskjellige Jeg reiser alene for første gang i år til Bulgaria, og jeg grugleder meg. Men mest gleder jeg meg til en uke helt alene med sol, haugevis av bøker og vin
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Si meg, er det jeg som er gal ,eller visse andre ? Sitter her med en litt ekkel følelse og en flau smak i munnen... Kom til å nevne for en" fjernere bekjent" i dag at jeg har reist alene på ferie flere ganger. Hun beklagde seg over at hun hadde ingen å reise med , da sa jeg at hun kunne da reise alene. Huff, det var farlig, ensomt og jeg vet ikke hva ! Men nå er vi vel forskjellige personligheter da, jeg trives godt i eget selskap, syns det kan være forstyrrende å ha folk i hælene hele tiden .Liker å bestemme sjøl, er forsiktig med alkohol (i grunnen avholds) har med masse lesestoff.. Og i år reiser jeg alene for 10 gang, og jeg gleder meg ! En kan ikke la frykten for alt som kan skje stoppe deg fra å leve Anonymkode: 959cc...669 Hvor farlig ting er, er avhengig av hva du oppsøker og uflaks. Å reise alene til relativt trygge steder og uten å oppsøke mørke bakgater der dopsalg og prostitusjon skjer, er relativt trygt. Ser en på alle som reiser og hvor mange som blir utsatt for noe "farlig" så blir dette som å la være å fly fordi det er farlig og heller kjøre bil. At det er langt flere som dør eller blir skadet i trafikken enn på flyturer,, tenker ikke alle over. Reis, og kos deg, alene. Lukk ørene for andres kommentarer på dette området. Anonymkode: f0584...2df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå