Gå til innhold

Til Venus....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Vendela

Hei.... det virker som om du har bred erfaring innen astrologi!! :D

Er interessert i det selv, men da jeg stod på som værst med "lesingen" så var det kun Jomfruen (meg) og Steinbukken (min eks) jeg satt meg mest inn i...

Har nå fått meg ny kjæreste som er vannmann og vet ikke helt hva astrologien sier om denne kombinasjonen.....!

Kanskje du er klokere enn meg på dette området???

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:D Hei Vendela.

Logget meg akkurat inn, og det første jeg så var dette innlegget, - - hyggelig !!!

Du er jomfru, og han er vannmann. Ok....

*Jomfruen er et bevegelig jordtegn der planeten merkur dominerer. Merkur står primært for kommunikasjon. Spesielt m.h.t. detaljer. D.v.s. analyserende, orientert på de små ting, samt kritisk. :blunke:

Samtidig er jomfrukvinnen følsom, hjelpsom og kreativ så det holder !!!

*Vannmannen er et fast lufttegn der planetene saturn og uranus dominerer.

Saturn forbindes ofte med informasjon og begrensninger. Mens uranus står for utbrudd, altså lidenskap-inspirert.

Disse to planetene tilsammen gjør vannmenn til analytikere som virkelig liker utfordringer. De er svært sosiale, og elsker nye bekjentskaper.

Hvis jomfrukvinnen er villig til å gi sin vannmann masse frihet vil nok dette gå bra. Samtidig bør hennes kjære vannmann se litt "gjennom fingrene" med hennes stadige kritiske bemerkninger.

Dette paret er enormt spennende for hverandre, og dette kan vedvare om begge to er 100% innstilt på det !!!

MEN: jomfruen er en følsom kvinne, og vannmannen kan fort bli en kilde til frustrasjon hos henne.

Hun foretrekker kanskje alene-kvelder med han, mens han helst har selskap av mange mennesker, i en gruppe. Diskutere, le, og lufte sine vidløftige ideér.

Denne mannen er den beste venn du noen gang kan be om, til og med ETTER forholdet har tatt slutt. Men seksuelt er han ENTEN spennende for deg, ELLER kald !!! Med han blir det ingen mellomting.

Jeg ønsker deg lykke til med han. Gi han den friheten han trenger, så går det sikkert bra !!!

Videre håper jeg han er klar over at han er heldig som har fått en jomru-kvinne på kroken... :kgsmil:

Han kan forresten være vidunderlig romantisk !!! Lykke til begge to.

Vennlig fra Venus. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt dette med astrologi :-? jeg er jomfru og har funnet meg en vektemann, og det er visst i følge astrologien helt på jordet :cry:

Problemet er jo bare at jeg aldri har hatt det så bra som nå :D :D og jeg vil ikke bytte ham bort uansett :tunge1: Må understreke at jeg har levd en stund og kjenner meg selv ganske godt etter hvert, og er derfor ganske bevisst på å ikke la bagateller irritere meg ( vi er jo litt pedantiske da :wink: )

Tror jeg tar vare på denne jeg :lol::lol:

En lykkelig Nita ønsker alle fortsatt god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendela

Venus:

Tuuuusen hjertelig takk!!! :D

Dette var god lesing, og informasjon......

Du har virkelig peiling på astrologi altså! *imponert*

Ønsker deg en god helg, og atter en gang... Takk for god hjelp...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Hei igjen.

Ingen årsak Vendela, det var bare hyggelig å "bidra" litt.

Ønsker deg en god helg også, sammen med din vannmann.... :blunke:

Venus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...