Gå til innhold

Skjegg eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker å begynne å date igjen. Usikker på om jeg skal ha skjegg eller fjerne det. Noen som kan hjelpe meg med å ta en avgjørelse? Kan sende bilder på PM.. 

Anonymkode: f159d...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du tar avgjørelse om skjegg eller ei pga damer, så tar du valget på feil grunnlag. Hvordan liker du deg selv best? Med eller uten skjegg? Hva trives du med? 

Og det er så mange meninger om skjegg at du antagelig vil høre 50/50 uansett :) så ta den avgjørelsen bassert på dine egne preferanser. 

Anonymkode: a31c7...5f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler du skjegg, steller du det og passer det til stilen ellers: ja, takk gjerne med skjegg! 

Er det pistrete eller svært ujevnt: stell det eller gå uten. 

(Kan gi min mening på PM om det er det)

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på ja! Jeg synes skjegg er veldig fint, men ikke i alle tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå som du selv vil. Du vil ikke ha en dame som utelukker deg kun for om du har skjegg eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stort sett skjegg veldig godt! Må alltid kikke en gang ekstra om det er en mann med skjegg.

Men dette fordrer selvsagt at skjegget er velstelt og rent, og ikke for langt og buskete. Ustelt pistrete skjegg, neitakk. Pent og velstelt og passe kort, JATAKK :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste menn ser bedre ut med skjegg.

 

Anonymkode: fb5a5...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg på menn er som masse sminke og photoshop på damer. 
En 3er kan fort bli en 7er eller 8er, men NOEN er jo kjekke både med og uten.
Personlig er jeg skeptisk til kjekke menn med skjegg, må alltid finne ut av hvordan de ser ut uten skjegg før jeg blander meg med de, ellers kan det være som skuffelsen av å våkne opp med ei sminkedokke hvor all sminken er av dagen derpå og hun ser helt anderledes ut, bare at med menn tar det jo gjerne noen måneder eller år før de barberer av seg skjegget.

Anonymkode: 84861...242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker å begynne å date igjen. Usikker på om jeg skal ha skjegg eller fjerne det. Noen som kan hjelpe meg med å ta en avgjørelse? Kan sende bilder på PM.. 

Anonymkode: f159d...556

Skjegg :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner det så godt jeg kan ved barbering og med pinsett. Tror ikke menn liker damer med skjegg, men jeg fjerner det jo så klart for min egen del.

Anonymkode: c0629...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min (innbilte?) erfaring er at folk er mye mer imøtekommende ute på byen etc. når jeg er barbert eller har 1-2ukers skjeggstubber enn når jeg har 1,5+ måneders fullskjegg.

I følge ulike studier scorer skjeggstubber best blant kvinner når det kommer til mindre seriøse korttidsforhold. 

Når det kom til hva kvinner foretrakk hos menn i lengre, seriøse forhold scoret fullskjegg høyest.

Artikkel om studiet: 

http://www.mensfitness.com/styleandgrooming/grooming/type-facial-hair-women-find-most-attractive-men

Selve studiet: 

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jeb.12958/abstract

Endret av Helvegen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Helvegen skrev:

Min (innbilte?) erfaring er at folk er mye mer imøtekommende ute på byen etc. når jeg er barbert eller har 1-2ukers skjeggstubber enn når jeg har 1,5+ måneders fullskjegg.

I følge ulike studier scorer skjeggstubber best blant kvinner når det kommer til mindre seriøse korttidsforhold. 

Når det kom til hva kvinner foretrakk hos menn i lengre, seriøse forhold scoret fullskjegg høyest.

Artikkel om studiet: 

http://www.mensfitness.com/styleandgrooming/grooming/type-facial-hair-women-find-most-attractive-men

Selve studiet: 

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jeb.12958/abstract

Fullskjegg skrubber ikke så mye som tre-dagers. Litt stubber ser sexy ut men rasper opp all hud. Langt skjegg er derimot mykt og kiler litt. Så stubber burde jo egentlig ikke se sexy ut men det gjør faktisk det. 

Anonymkode: a31c7...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 3-5 dagers skjegg vil nok skape mest fukt hos det motsatte kjønn. Hvis du har modellkjeve kan glattbarbert prettyboi look funke det også

Hvis du har vært svært uheldig med kjeven din er fullskjegg det beste. Som nevnt over blir det den mannlige versjonen av sminke

 

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solomon Grundy

Vil du ha skjegg så ha skjegg, vil du ikke ha skjegg så ikke ha skjegg.

 

Og la kvinner ( eller menn for den saks skyld )bestemme om du skal ha skjegg eller ikke, er bare idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg skjegg stort sett er lite kledelig, men det er ditt ansikt og ergo ditt valg.

Om du foretrekker skjegg så ha det, antar du vil ha en som ønsker deg for den du er, og ikke ønsker å endre deg i større kler mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...