Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:) 

For 2-3 dager siden begynte jeg å bli litt øm i høyre eggstokk og område rundt der. Og det er sånn fremdeles. Hvis jeg strekker meg, reiser meg opp osv. Når jeg sitter rolig kjenner jeg ingen ubehag eller noen ting. 

Noen som har opplevd det samme ? Eller har noen formening? 

Sier ikke at dere er leger og kan stille en diagnose. Men lurer på om noen andre har hatt det samme:laugh:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan umulig vite at dette kommer fra eggstokken din. Det kan like gjerne komme fra bindtarmen, tarmen din eller være en muskelstrekk. Snakk med lege. 

Anonymkode: 811ef...d94

AnonymBruker
Skrevet

Sier som ab over. Det kan like gjerne være blindtarmen eller en muskelstrekk. Blindet værre så bør du ta kontakt med lege (spesielt med tanke på blindtarmen) 

Anonymkode: b5b2f...a4e

Skrevet

Du bør få sjekket blindtarmen din. Du kan ikke lokalisere smerten til spesifikke indre organer på den måten. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i syklusen er du? Det kan vær så mangt, og som flere sier så behøver det ikke å komme fra eggstokken, men cyster på eggstokken er ganske så vanlig og det kan være ubehagelig/smertefullt. 

Anonymkode: f8ff5...ea7

Skrevet

Når jeg har eggløsning så får jeg slike smerter i 1-2 dager. Annen hver side hver måned. 

Sånn ellers støtter jeg forslagene/oppfordringene over her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...