Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du går på byen med mannen din og en fremmed fyr kommer bort til dere. Begynner å klype deg i rumpa, forteller deg at han har lyst å knulle deg, gir seg ikke, blir enda mer innpåsliten og fysisk tar tak i deg? Vil du ikke at mannen din griper inn og lekser opp fyren???

Anonymkode: 619d3...30c

Nei, jeg vil at mannen min skal ta tak i meg og dra meg vekk.

Anonymkode: afc0b...88b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil at mannen min skal ta tak i meg og dra meg vekk.

Hva om fyren ikke gir seg. Følger etter og fortsatt er fysisk mot deg? Skal han se på. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om fyren ikke gir seg. Følger etter og fortsatt er fysisk mot deg? Skal han se på. 

Da blir han med på tur.

AnonymBruker
Skrevet
På ‎31‎.‎05‎.‎2017 den 6.58, AnonymBruker skrev:

Hva om du går på byen med mannen din og en fremmed fyr kommer bort til dere. Begynner å klype deg i rumpa, forteller deg at han har lyst å knulle deg, gir seg ikke, blir enda mer innpåsliten og fysisk tar tak i deg? Vil du ikke at mannen din griper inn og lekser opp fyren???

Nei, for det klarer jeg faktisk helt fint selv. Hvis mannen skulle gripe inn så måtte det vært ved at han på en rolig måte ba fyren om å slutte, og at vi evt sammen forlot stedet eller gir beskjed til personalet så vedkommende kan bli kastet ut. Menn som er aggressive er fullstendig turn off. Selvsikre og rolige (ikke lar seg provosere eller vippe av pinnen) menn er attraktive.

Anonymkode: 99db4...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, nei. Ustabile, voldelige gutter er no go.

Anonymkode: 12199...608

Skrevet

Nei. Det er mer sexy om Mannen med stor M, kan roe gemyttene med autoritet og rolig stemme.

Gjest Sirah
Skrevet

Nei menn som slåss på byen er det mest tragiske jeg vet om.

Skrevet
På 5/30/2017 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Synes dere jentene det er litt spennende hvis gutten slåss med andre på byen? Sånn at han oser testosteron liksom. Mann med stor M. Blir dere tiltrukket av det?

Anonymkode: 6e951...04c

Nei, det er vel heller gutten med stor G som gjør det. For meg framstår det som uintelligent, bøllete og kriminelt. Oppegående folk gjør ikke sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...