Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere jentene det er litt spennende hvis gutten slåss med andre på byen? Sånn at han oser testosteron liksom. Mann med stor M. Blir dere tiltrukket av det?

Anonymkode: 6e951...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

• Liker 10
Skrevet

Langt i fra. Hadde min kjæreste gjort det hadde jeg mistet all tenning. Teiteste jeg vet. Litt i samme liga som å kjøre forbi deg med vanvittig høy lyd på motorsykkel og tro det er kult

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Det er veldig uattraktivt.

Anonymkode: 25ed0...ded

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig ikke, får assosiasjoner til ape-mennesker. Synes folk som slåss på byen er tragiske, fra bunnen av hjertet.

Anonymkode: 00b06...fbd

• Liker 10
Gjest Cicero
Skrevet

Folk som slåss på byen pleier da virkelig ikke å være Menn med stor M. Tvert imot. :P 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere jentene det er litt spennende hvis gutten slåss med andre på byen? Sånn at han oser testosteron liksom. Mann med stor M. Blir dere tiltrukket av det?

Nei. Det er en gigantisk turnoff, og jeg tenker han er patetisk og mindre intelligent. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

på byen nei

Men var med typen til stockholm forrige uke på en ufc event. det var Hot :P 

Anonymkode: 3b0fd...0f1

Skrevet

Nei, jeg liker ikke vold. Så for meg hadde det vært turn off.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som slåss fremstår tilbakestående. 

Anonymkode: 25c4d...8b7

• Liker 2
Gjest Springfjær
Skrevet

nei. Hadde kjæresten min begynt å sloss så hadde jeg virkelig begynt å lure. Avtennende som bare det 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er barnslig og provoserende oppførsel. 

Anonymkode: 1395a...0ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil se menn som kan styre seg ellers er han ikke særlig godt ektemannsemne eller farsemne. 

Anonymkode: 1395a...0ba

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de er idioter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 7e148...130

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mann er ikke mann med stor M om mann slåss på byen. Man er en dum drittunge med stor D. Slåss mye før, men er litt mindre D i dag, og litt mer M.

Endret av Hemmingroad
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes det er umodent og idiotisk. Henger jo ofte sammen med at man har fått for mye alkohol og har mistet dømmekraften - og det er vel lite maskulint og spennende med det. Bare teit. 

Anonymkode: 0a089...446

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann sloss så betyr det enten at han forsvarer seg eller at han angriper. I det ene tilfellet så er ikke mannen respektert nok og i det andre tilfellet har mannen dårlig dømmekraft. Begge deler er like avtennende.

Anonymkode: afc0b...88b

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen "normale" jenter tenner på det nei. 

De jentene som synes sånt er stas er umodne med lav selvtillit og ofte oppvokst med vold selv. De er også utsatt for selv å havne i voldelige forhold. 

Endret av Antoinette
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du går på byen med mannen din og en fremmed fyr kommer bort til dere. Begynner å klype deg i rumpa, forteller deg at han har lyst å knulle deg, gir seg ikke, blir enda mer innpåsliten og fysisk tar tak i deg? Vil du ikke at mannen din griper inn og lekser opp fyren???

Anonymkode: 619d3...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...