copro Skrevet 22. juni 2017 #21 Skrevet 22. juni 2017 På 31.5.2017 den 3.57, kattepusen skrev: Er det å være pervers noe negativt? Er pervers et negativt ladet ord? Som BDSM'er har jeg alltid sett på meg selv som pervers, men da brukes ordet som noe positivt. Jeg er helt enig med deg pusen. Ordet pervers innenfor tema sex tenker jeg i utgangspunktet som en beskrivelse på hvor i det seksuelle landskapet man befinner seg. Men ordet isolert sett betyr "sykelig abnorm, stridende mot naturen; unaturlig, abnormt, hysterisk overdrevet; forvridd, fordreid, forskrudd". Personlig synes jeg alle skal få ha sine fantasier og lyster i fred så lenge deres seksuelle omgang ikke påtvinges andre men foregår frivillig mellom oppegående myndige mennesker. Når man derimot beveger seg i retning barn, vold og forsvarsløse individer ser jeg det som sykelig. Noen mennesker klarer jo ikke å sette sine grenser og forgriper seg på barn dyr og svake etc. Disse blir vel også lett puttet i boksen "pervers", men da er man vel utenfor både lover, vett og forstand og alt som har med fornuft å gjøre. Slike mennesker har et problem som de påfører andre individer og trenger hjelp. I slike sammenhenger vil ordet "pervers" være svært negativt ladet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #22 Skrevet 22. juni 2017 Det mest perverse og onde som finnes er sex med små barn som er under pubertets alder. Ingenting gjør meg mer sint en de som misbruker forsvarsløse små barn. Ellers så syns jeg at gruppe sex og sex med aldersforskjell på over 30 år er veldig perverst...kan ikke skjønne at unge tenner på gamle mennesker. Så på en film der en 70 årig dame og en ung gutt på 18-20 hadde sex.. hvordan er det i det hele tatt mulig for en ung gutt å få reisning med en så gammel dame ? Anonymkode: 0653e...274 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #23 Skrevet 22. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det mest perverse og onde som finnes er sex med små barn som er under pubertets alder. Ingenting gjør meg mer sint en de som misbruker forsvarsløse små barn. Ellers så syns jeg at gruppe sex og sex med aldersforskjell på over 30 år er veldig perverst...kan ikke skjønne at unge tenner på gamle mennesker. Så på en film der en 70 årig dame og en ung gutt på 18-20 hadde sex.. hvordan er det i det hele tatt mulig for en ung gutt å få reisning med en så gammel dame ? Anonymkode: 0653e...274 Jeg er 30 og har avtalt sex med dame på nesten 60.. Litt nervøs. Håper det går bra... Anonymkode: 9b1a1...ee6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #24 Skrevet 22. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 og har avtalt sex med dame på nesten 60.. Litt nervøs. Håper det går bra... Anonymkode: 9b1a1...ee6 Hva er det som tenner deg med gamle damer, aldring, løs hud, løs mus..at det er perverst. ? Men lykke til... Anonymkode: 0653e...274 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #25 Skrevet 22. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som tenner deg med gamle damer, aldring, løs hud, løs mus..at det er perverst. ? Men lykke til... Anonymkode: 0653e...274 Nysgjerrighet. Hvordan det er å knulle en som er så mye eldre enn meg + at hun skal ha det bra, og få en fin opplevelse med en ung mann med fin kropp Anonymkode: 9b1a1...ee6
copro Skrevet 23. juni 2017 #26 Skrevet 23. juni 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mest perverse og onde som finnes er sex med små barn som er under pubertets alder. Ingenting gjør meg mer sint en de som misbruker forsvarsløse små barn. Ellers så syns jeg at gruppe sex og sex med aldersforskjell på over 30 år er veldig perverst...kan ikke skjønne at unge tenner på gamle mennesker. Så på en film der en 70 årig dame og en ung gutt på 18-20 hadde sex.. hvordan er det i det hele tatt mulig for en ung gutt å få reisning med en så gammel dame ? Anonymkode: 0653e...274 Du stiller kritiske spørsmål til andres handlinger, men hvis gutten på filmen er 18-20 år å er det vel ikke overgrep fra 70 åringens side, så hva er problemet? Synes det er vakkert og sexy hvis det er frivillig sex mellom voksne og oppegående mennesker, og det trenger ingen kritiske spørsmål. Du kan jo heller fortelle oss andre hva du innerst inne tenner på selv...eller tåler ikke det dagens lys? 1
Horten Market Skrevet 23. juni 2017 #27 Skrevet 23. juni 2017 I dag er det perverst å kalle noe perverst. Ja, slik har det blitt i denne perverse tidsalder. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #28 Skrevet 23. juni 2017 Sodomi, sex med urin og avføring er perverst. Anonymkode: 07582...08d 1
Horten Market Skrevet 23. juni 2017 #30 Skrevet 23. juni 2017 Glidemiddel. Det er noe perverst over å baise damer som ikke har naturlig smøring.
copro Skrevet 24. juni 2017 #31 Skrevet 24. juni 2017 På 23.6.2017 den 7.37, AnonymBruker skrev: Sodomi, sex med urin og avføring er perverst. Anonymkode: 07582...08d Sodomi ja, da det omhandler forsvarsløse individer. Men hva er perverst med urin og avføring? Er vel neppe noen som er toalett for andre uten at de har samtykket på forhånd...? Nei la folk få kose seg som de vil så lenge det er frivillig mellom voksne mennesker.
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2017 #32 Skrevet 25. juni 2017 På 30.5.2017 den 19.41, AnonymBruker skrev: Finnes det noe som er pervers sex i disse moderne tider? Anonymkode: 23c98...2fe Hva betyr pervers? Det er et negativt ladet ord som betyr "unormal" eller "sykelig unormal" når det gjelder kjønnsdrift. I vår tid er det stor seksuell aksept ovenfor andre mennesker. Ting som før ble sett på som perversiteter blir nå godtatt og akseptert - vi er ganske seksuelt frigjorte i vår tid og har stor aksept ovenfor andre menneskers seksualitet. Likevell er det fortsatt ting som blir sett på som perverst vil jeg tro.
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2017 #33 Skrevet 25. juni 2017 På 22.6.2017 den 10.52, AnonymBruker skrev: Det mest perverse og onde som finnes er sex med små barn som er under pubertets alder. Ingenting gjør meg mer sint en de som misbruker forsvarsløse små barn. Ellers så syns jeg at gruppe sex og sex med aldersforskjell på over 30 år er veldig perverst...kan ikke skjønne at unge tenner på gamle mennesker. Så på en film der en 70 årig dame og en ung gutt på 18-20 hadde sex.. hvordan er det i det hele tatt mulig for en ung gutt å få reisning med en så gammel dame ? Anonymkode: 0653e...274 Sex med barn er overgrep og voldtekt og har lite med (pervers) sex å gjøre syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #34 Skrevet 25. juni 2017 På 30.5.2017 den 19.48, AnonymBruker skrev: Analsex er poppis som aldri før. På ingen måte. Media liker vel å fremstille det som helt normalt, men bare en liten prosentandel praktiserer analsex. Anonymkode: 439bb...60e
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2017 #35 Skrevet 25. juni 2017 På 22.6.2017 den 11.13, AnonymBruker skrev: Hva er det som tenner deg med gamle damer, aldring, løs hud, løs mus..at det er perverst. ? Men lykke til... Anonymkode: 0653e...274 Jeg er ikke vedkommend som skal møte en 60 åring for sex. Men hvorfor så fordomsfull? Man slutter ikke å ha sex når man er 60? Det er artig når andre mennesker tror at man er verdens navle og seksualivet eksisterer kun noen få år. Har du problemer med aldersforskjell? Ser ikke problemet her.
Gjest Coolaid Skrevet 25. juni 2017 #36 Skrevet 25. juni 2017 På 31.5.2017 den 3.57, kattepusen skrev: Er det å være pervers noe negativt? Er pervers et negativt ladet ord? Som BDSM'er har jeg alltid sett på meg selv som pervers, men da brukes ordet som noe positivt. Ja, det er et negativ ladet ord. Det betyr unaturlig eller sykelig unormal knyttet til kjønnsdrift. Heldigvis har vi stor aksept for andre menneskers seksualitet i dag. Jeg ser ikke BDSMére som noe perverst. Man tenner på det man tenner på. Der kan du se hvor ulike vi er.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #37 Skrevet 25. juni 2017 Sex som involverer barn, dyr eller lik er perverst (i tillegg til ulovlig, moralsk forkastelig og totalt motbydelig). Ellers er det fritt frem for samtykkende voksne. Anonymkode: ff7b2...968
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #38 Skrevet 25. juni 2017 Ingenting er perverst i våre politisk korrekte tider, bortsett fra sex som involverer manglende samtykke. Det er hvert fall mitt inntrykk av å lese seksualforumet her. "Liker du ikke rimming sier du? Det er deg det er noe galt med hvis du ikke liker å sleike folk i ræva. Det er du som er trangsynt og firkanta". Sånn er'em faen meg. Anonymkode: 53cfa...e7a 1
Gjest Alterego666 Skrevet 25. juni 2017 #39 Skrevet 25. juni 2017 På 22.6.2017 den 10.52, AnonymBruker skrev: Det mest perverse og onde som finnes er sex med små barn som er under pubertets alder. Ingenting gjør meg mer sint en de som misbruker forsvarsløse små barn. Ellers så syns jeg at gruppe sex og sex med aldersforskjell på over 30 år er veldig perverst...kan ikke skjønne at unge tenner på gamle mennesker. Så på en film der en 70 årig dame og en ung gutt på 18-20 hadde sex.. hvordan er det i det hele tatt mulig for en ung gutt å få reisning med en så gammel dame ? Anonymkode: 0653e...274 Pedofili er ulovlig og strengt straffbart. Jeg kan ta feil, men tror TS tenker på seksuell aktivitet mellom voksne samtykkende.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #40 Skrevet 25. juni 2017 52 minutter siden, Alterego666 skrev: Pedofili er ulovlig og strengt straffbart. Jeg kan ta feil, men tror TS tenker på seksuell aktivitet mellom voksne samtykkende. Korrekt. Anonymkode: 23c98...2fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå