AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Hei. Jeg har fått røde små prikker i ansiktet. Det startet så smått rundt tinningen, deretter har det spredd seg sakte nedover mot kinn. Jeg googlet det, og fant noe som heter cherry angius. Det er det ikke. Er det noen som vet hva dette er? Jeg er 26 år og sminker meg sjelden. Anonymkode: 05bf0...710
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Petekkier vil jeg tro. Små hudblødninger. Og slapp av, petekkier kan skyldes mye annet enn hjernehinnebetennelse. (Noen her på KG tror petekkier forekommer kun ved hjernehinnebetennelse, så derfor avklarer jeg dette). Har du kastet opp i det siste? Er du stresset? Trener du mye? Jeg har konstante petekkier på armene pga trening og får de i ansiktet om jeg kaster opp. Anonymkode: 02338...726
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet det, og fant noe som heter cherry angius. Anonymkode: 05bf0...710 Jaha? Anonymkode: a31b1...030
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå