Gå til innhold

Blir plutselig kvalm av kjøtt!


Norskjente123

Anbefalte innlegg

Jeg har også hatt det sånn de siste månedene! Plutselig klarer jeg ikke spise kjøtt. Jeg kan spise kjøttdeig på pizza der det er typ blandet med andre ting. Men ikke f.eks hamburger, der det er mer "for seg selv". Kotelett ol er helt uaktuelt. 

Fisk har hittil gått greit, heldigvis. 

Jeg har ikke orket å gå til legen med det. Men vil tro jeg får i meg altfor lite proteiner, og sikkert andre ting også. 

Anonymkode: fe58c...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også hatt det sånn de siste månedene! Plutselig klarer jeg ikke spise kjøtt. Jeg kan spise kjøttdeig på pizza der det er typ blandet med andre ting. Men ikke f.eks hamburger, der det er mer "for seg selv". Kotelett ol er helt uaktuelt. 

Fisk har hittil gått greit, heldigvis. 

Jeg har ikke orket å gå til legen med det. Men vil tro jeg får i meg altfor lite proteiner, og sikkert andre ting også. 

Anonymkode: fe58c...8f8

Så lenge du spiser variert ellers så er det neppe noe å bekymre seg for om du kun dropper kjøtt :) eneste må være jern, som du kan passe litt ekstra på å få nok av.

Ts, er det alle typer kjøtt eller bare noen? Har du blitt bitt av flått? Har hørt at man kan få kjøttallergi av det! Det er nok mer uvanlig enn vanlig, men det kan visst skje 

Anonymkode: 779c1...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 1.17, Norskjente123 skrev:

Hei!:) Lurte på noe som jeg ikke finner svar på:) Jeg har plutselig begynt å bli kvalm av å spise kjøtt. Jeg har alltid vært glad I kjøtt men nå blir jeg uvel å får små brekninger... klarer å få det ned med saus eller annet som overdøver det. Hva skjer?  Blir jeg ufrivillig vegetarianer? 😂 Har søkt på Google men alt jeg finner er om gravide :)

Ville prøvd å spise litt av den salat en stund for å se om det hjelper. Eller prøvd med den kylling eller kjøtt av annet slag for å se om det ga samme brekninger.

Den grønnsak kunne også vært et alternativ en stund.

Anonymkode: 5b6f9...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville prøvd å spise litt av den salat en stund for å se om det hjelper. Eller prøvd med den kylling eller kjøtt av annet slag for å se om det ga samme brekninger.

Den grønnsak kunne også vært et alternativ en stund.

Anonymkode: 5b6f9...3f3

Er mest salater og grønnsaker jeg spiser nå pga dette:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...