elle Skrevet 21. februar 2002 #1 Skrevet 21. februar 2002 jeg har tenkt masse på å slanke meg, men har ikke vært riktig motivert.. Men jeg bestemte meg for å slutte å spise godterier bare for å begynne sakte. Og i dag veide jeg meg og jeg har tatt av meg nesten seks kilo! På en mnd vel og merke.. men jeg har jo ikke gjort noe.. så nå er jeg kjempe motivertog skal begynne å trene!! Jippi klem fra meg! <font size=-2>[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-21 16:42 ]</font>1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-21 16:43 ]
Zafir Skrevet 21. februar 2002 #2 Skrevet 21. februar 2002 Hei Grattis! Det hørtes helt utrolig ut! Hva spiser du istedenfor godteri da? Klarer du å unngå godisene helt? Jeg for min del drikker masse cola, kanskje går jeg ned om jeg slutter med cola`n...uten å trene mener jeg Iallefall, 6kg på en mnd uten trening er jo mye da - lykke til videre. Klems 12
elle Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2002 jeg spiser ikke noe i stedet. kanskje mer frukt, men det hører til historien at jeg spiste MYE godt før. Drakk cola til frokost. Og gjerne sjokolade til frokost også. ( Æsj) Prøvde også bio_crom. Men jeg tror ikke disse virket så masse på meg. Kanskje mest psykisk.. Jeg har også en jobb hvor jeg beveger meg masse, men jeg vil ikke ta mere av nå. er fornøyd og det er den beste følelsen jeg har hatt på lenge!! klem fra meg!
CEL. Skrevet 21. februar 2002 #4 Skrevet 21. februar 2002 Kjempebra! Å slutte å spise godteri kan hjelpe mye når man skal slanke seg. Jeg har tidligere spist mye godteri, er 'avhengig' av potetgull, og det er jo ikke akkurat det sunneste godteriet heller! Jeg har kuttet mye ned, og spiser nå bare i helegene. Jeg hadde ikke vekt når jeg begynte med dette, så jeg vet ikke om jeg har gått ned noe. Men jeg kjenner det på buksene Stå på! 12
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2002 #5 Skrevet 21. februar 2002 On 2002-02-21 19:11, elle wrote: jeg spiser ikke noe i stedet. kanskje mer frukt, men det hører til historien at jeg spiste MYE godt før. Drakk cola til frokost. Og gjerne sjokolade til frokost også. ( Æsj) Prøvde også bio_crom. Men jeg tror ikke disse virket så masse på meg. Kanskje mest psykisk.. Jeg har også en jobb hvor jeg beveger meg masse, men jeg vil ikke ta mere av nå. er fornøyd og det er den beste følelsen jeg har hatt på lenge!! klem fra meg!
svima Skrevet 21. februar 2002 #6 Skrevet 21. februar 2002 så flott for deg! faren min slanket seg ganske mye (20 kg) ved å spise godt på dagtid (mye frokost, full middag men uten fete sauser), men etter kl.1800 var det bare frukt og lavkalorimat. han gikk også en liten tur hver kveld. resultatet var at han gikk ned sakte men sikkert uten å sulte seg ihjel. har hørt at fettet setter seg lettere på kvelden fordi forbrenninga ikke er så høy som f.eks på morgenen. lykke til videre med ditt nye liv! ikke glem å kose deg litt med godt av og til! man skal jo leve også...
Sussi* Skrevet 21. februar 2002 #7 Skrevet 21. februar 2002 Gratulerer... Skulle ønske det var meg, jeg har lagt på meg 4 kilo på vel en uke. Forhåpentligvis er det vann som har hopet seg opp i kroppen, men ikke så koselig like vel. Teoretisk vet jeg veldig mye om slanking, men det er verre med praksisen. Med hilsen Sussi med stjerne
Vekten Skrevet 24. februar 2002 #8 Skrevet 24. februar 2002 Først vil jeg si: Du er kjempeflink!!! Jeg har vel egentlig ikke hatt noe overvektsproblem, men heller uregelmessig spising. I jobben min, hvor jeg jobber skift, står jeg opp midt på natta og da er jeg ikke klar for mat! Jeg fikk anbefalt Herbalife sine produkter for at jeg skulle få i meg de næringsstoffene som kroppen trenger. Dermed fikk jeg ikke lenger lyst på sjokolade, chips og brus - et inntak jeg hadde mengder av! Et hyggelig resultat var/er strammere og fastere kropp i tillegg til at jeg er MYE mer opplagt! Ettersom jeg har en toåring i hus kan jeg ikke bare sløve på sofaen etter endt arbeidsdag heller... Dette har passet MEG ypperlig. Lykke til videre alle sammen!12
Netti Skrevet 24. februar 2002 #9 Skrevet 24. februar 2002 Elle Du har slanket deg flere kilo på en måned bare ved å slutte med godterier. Det er helt utrolig. Antar du spiste veldig mye slikkeri tidligere, ellers forstår jeg ikke noe. Elle vildu fortelle oss hele hemmeligheten, du må da ha gjort noe mere for å ta av alle dissse kiloene?12
elle Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2002 Det er ikke noen hemmelighet.. Kan dele den med alle dere, Jeg har ikke spist noe. kanskje et drops innimellom. Før kunne jeg få helt panikk om jeg ikke fikk cola eller sjokolade. Men nå er lysten borte.. Jeg har også passet på å bevege meg litt mer enn ellers. (men bare i jobben) Og nå er passer jeg på hva jeg putter i munnen, men jeg er ikke hysterisk!! Tror det er veldig viktig, å ha et avslappet forhold til det hele. lykke til! 12
elle Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2002 Jeg må også si at jeg har drukket MYE vann. og jeg ble kjempe inspirert av innlegget til Linn på det gamle forumet.. les det.. Tusen tusen takk linn! 12
Gjest sola Skrevet 24. februar 2002 #12 Skrevet 24. februar 2002 du har virkelig vært kjempeflink:) gratulerer så mye:) klem fra12
Medinilla Magnifica Skrevet 24. februar 2002 #13 Skrevet 24. februar 2002 Vil bare si GRATULERER elle Vet hvor deilig det er å klare noe man har veldig lyst til, men egentlig ikke trodde at man skulle klare!12
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #14 Skrevet 24. mai 2012 Nå, hvordan går det? Har du begynt å trene, og har du gått noe mer ned i vekt? 6 kg på 1 mnd er iallfall utrolig bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå