Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 minutter siden, Steffieboy skrev:

Hadde vært gøy å se hvor mange navn vi klarer å ramse opp før vi kommer til siste bokstaven i alfabetet.

Det hele går ut på at jeg begynner med et navn på A, og hvis jeg begynner med Aadne, må nestemann finne et navn nærmest mulig rent alfabetisk. Både guttenavn og jentenavn.

Da begynner jeg med Aadne.

Aadny - er det noen som heter det her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke to Aa = Å...? :klo:

 Mulig at hjernen spiller meg et puss nå for jeg skulle ha vært i dyna men ble vekket ufrivillig :Gjesp:

 

Aabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fiole skrev:

Blir ikke to Aa = Å...? :klo:

 Mulig at hjernen spiller meg et puss nå for jeg skulle ha vært i dyna men ble vekket ufrivillig :Gjesp:

 

Aabel

Ikke i skriftspråket.

Aabel blir jo før Aadne i alfabetet. B kommer før D.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 

Anonymkode: 9f1e7...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...