Gå til innhold

Psyken ned etter å ha blitt dumpet brutalt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt dumpet på noe som jeg vil kalle brutal måte. Det er vondt når menn sier etter lang kontakt at de ikke ønsker mer kontakt. Jeg har opplevd det flere ganger. Jeg føler at jeg er alene om å bli behandlet på den måten. Føler at alle andre blir verdsatt for videre kontakt osv. 

Stemmer det? Eller er dette helt normalt? 

Vet ikke hvordan jeg skal klare å psyke meg opp til å date igjen.... Har ikke lyst engang. Har ikke lyst å gjennomgå anvisningene flere ganger. Får meg til å føle meg så stygg.. 

Anonymkode: c5998...f66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avvisningene skulle det stå. Ikke anvisninger hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg, hvordan avvisningen har fått deg til å tenke om deg selv. Jeg har vært der selv. 

Jeg har ikke annet råd enn å snakke med venninner/venner/familie, de vil klare bygge deg opp igjen. 

Eller kg, faktisk :) Mange gode folk her. 

Og så en dag er du klar igjen...eller plutselig så skjer det når du minst venter det :)

Anonymkode: e341a...b35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg, hvordan avvisningen har fått deg til å tenke om deg selv. Jeg har vært der selv. 

Jeg har ikke annet råd enn å snakke med venninner/venner/familie, de vil klare bygge deg opp igjen. 

Eller kg, faktisk :) Mange gode folk her. 

Og så en dag er du klar igjen...eller plutselig så skjer det når du minst venter det :)

Anonymkode: e341a...b35

Takk for forståelsen :). Det som er urettmessig er jo at han klarer fint å gå videre med livet sitt mens jeg er fullstendig psyket ned. Tror at alle andre damer er så mye bedre enn meg. Og jeg kan garantere at han verdsetter de høyere. Men jeg var idiot og lot han behandle meg dårlig. Jeg gjorde alt for å beholde han. Men ble ikke verdsatt. Han ville plutselig bare ha meg bort. Han sa at han aldri ville høre i fra meg igjen. 

Jeg bruker mye tid med familien pga dette. Jeg har pratet litt om det med nære. De synes at han har behandlet meg veldig sjokkerende dårlig. Men verste for meg er å tenke at det var liksom bare meg som fortjente å ikke verdsettes mens alle andre damer skal forgudes. 

Ja du kjenner deg sikkert igjen i de følelsene. De er vanskelige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...