AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Mange er så tøffe bak pc skjermen, men det meste hadde de ikke turt å sagt ansikt til ansikt! At man kan slenge så mye shit å skrive så stygt til andre mennesker via sosiale medier er hårreisende. Anonymkode: 8d049...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Jeg er helt enig med deg! Anonymkode: e7d6b...c2f 1
Gjest Springfjær Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Enig med deg. Ser det over alt. På Facebook på kommentarfeltet til aviser osv, her (bare en liten skrivefeil får frem rettskrivings politiet med stygge kommentarer om hvor reetard personen må være), anonyme blogger. Lurer på hvordan livene til noen av disse personene er når de føler at de må sitte på nett å spre galle om småting.
Miss.Wildfox Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Enig, men det er minst like feigt å bruke AnonymBruker funksjonen også spør du meg. Et virituelt nick er liksom ikke bra nok det heller. 2
fuglekvitter__ Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 På 29.5.2017 den 19.51, Miss.Whitefox skrev: Enig, men det er minst like feigt å bruke AnonymBruker funksjonen også spør du meg. Et virituelt nick er liksom ikke bra nok det heller. Nei. Så de kan legge ned hele nettet sitt å bruke tlf i stedet. Eller si det de skriver til folk i dagliglivet. Det hadde vært noe. Husk at tonefallet på skriften på nettet ikke kan leses, men emojies/smilefjes kan gi en viss pekepinn. 🤢
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Enig. Tenker ofte at hadde en forestilt seg at personen satt foran deg,så hadde en ofte ikke svart og kommentert så stygt. Blir fremdeles forbauset over hva mange klarer å lure av seg til andre. Må være mye opparbeidet aggresjon som kommer ut mot uskyldige. En kan iblant bli noe desillusjonert over menneskeheten.
fuglekvitter__ Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 6 timer siden, NotNaomi skrev: Enig. Tenker ofte at hadde en forestilt seg at personen satt foran deg,så hadde en ofte ikke svart og kommentert så stygt. Blir fremdeles forbauset over hva mange klarer å lure av seg til andre. Må være mye opparbeidet aggresjon som kommer ut mot uskyldige. En kan iblant bli noe desillusjonert over menneskeheten. Det er jo ikke så mye av det? 🙂Det er vanlige spørsmål og folk må få lov til å spørre hverandre om ting. De som sitter bak en skjerm som enten tuller, troller eller kjeder seg får egentlig bare gjøre det for min del, men det som blir synd da er det at de ekte historiene ikke blir trodd antar jeg. 🤔
Gjest Solomon Grundy Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Jeg er langt mer ufyselig i det virkelige liv enn det jeg er på KG.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Det er faktisk noen av oss som er litt tøff med tastene som også er det IRL.. Anonymkode: ac27d...406
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 Jeg sier som jeg skriver oftest. Kanskje ikke like bra. Viktig å være ærlig, og så klart. man sier ikke ting som sårer om man vet det sårer. 1
Pipa Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 Og en annen uting er at jo styggere kommentarene her er, jo flere likerklikk får de! Jeg kan nok finne på å gjemme meg bak AB funksjonen, men kun når jeg skriver noe jeg ikke vil ha knyttet opp mot min bruker i form av privatliv/veldig personlig informasjon. Ellers er jeg stort sett som jeg er i virkeligheten.
Mynona Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mynona, mod.
Gjest lurven Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 På 29.5.2017 den 19.37, AnonymBruker skrev: Mange er så tøffe bak pc skjermen, men det meste hadde de ikke turt å sagt ansikt til ansikt! At man kan slenge så mye shit å skrive så stygt til andre mennesker via sosiale medier er hårreisende. Anonymkode: 8d049...6d0 så du syns jeg er tøff bak pc skjermen.. HÆ! kom å si det i trynet mitt anonym bruker
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 Jeg sitter foran skjermen, ikke bak. Anonymkode: 18b99...44e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #16 Skrevet 8. juni 2017 Mennesker er helt jævlige mot hverandre via nett. Hadde jeg ikke hatt familie hadde jeg tatt livet av meg av alt det stygge jeg daglig får slengt mot meg. Anonymkode: b9b78...816
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå