AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Jeg har hatt min iphone 5 i 4 år nå og merker at ikke bare begynner batteriet å bli skikkelig dårlig, men telefonen hele tiden slår seg av og lagger og hakker. Jeg er usikker om det sistnevnte kommer av at batteriet er dårlig, eller rett og slett av at selve telefonen er blitt gammel. Er det noen her som har erfaring og meninger om det lønner seg å bytte batteri, eller om det er på tide med ny telefon? Anonymkode: 9782f...d2f
tdm900 Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Jeg hadde gått for en ny. Har vel gjort sitt de årene vil jeg tro 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 6 timer siden, tdm900 skrev: Jeg hadde gått for en ny. Har vel gjort sitt de årene vil jeg tro Takk for svaret! Ja, det er det jeg og tenker. Batteriet har vært dårlig lenge, noe jeg har løst med å ha en "batteribank" med meg over alt, men nå begynner den å bli veldig treg også når jeg har nok batteri. Hadde et håp om å kunne skvise litt mer liv utav den.. Anonymkode: 9782f...d2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå