Gå til innhold

Hvor viktig er analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

Du jobber et sted hvor du DAGLIG ser skader pga. analsex faktisk.... Javel....   Og jeg jobber et sted hvor jeg daglig behandler folk som har blitt blinde av å onanere...

Blind av å onanere???? Javel... Da skulle det gått mange blinde rundt omkring - hehe. Det er forskjell på fysisk og psykisk :)  Vi får pasienter som har fysiske skader etter litt for røff sex ;) Belive it or not. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde du var over gjennomsnittet opptatt av endetarmer siden du har et rumpehull som profilbilde men ok. :)

Anonymkode: 599cb...831

Det er logoen til Greendale Community College. Jeg kan vel ikke for at de brukte anus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde du var over gjennomsnittet opptatt av endetarmer siden du har et rumpehull som profilbilde men ok. :)

Anonymkode: 599cb...831

Kaviarkryss faktisk 😂

Anonymkode: 3be24...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tiara07 skrev:

Blind av å onanere???? Javel... Da skulle det gått mange blinde rundt omkring - hehe. Det er forskjell på fysisk og psykisk :)  Vi får pasienter som har fysiske skader etter litt for røff sex ;) Belive it or not. 

Selvfølgelig går det an å få skader av for røff sex. Men siden du jobber på et sted som "behandler" folk for skader tatt  av for røff sex, så burde utmerket god vite at det er LANGT oftere folk pådrar seg skader ved ordinært vaginalt samleie....     Går da ut i fra at dette også er noe du også vil fraråde på det sterkeste, eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Beeblebrox skrev:

Selvfølgelig går det an å få skader av for røff sex. Men siden du jobber på et sted som "behandler" folk for skader tatt  av for røff sex, så burde utmerket god vite at det er LANGT oftere folk pådrar seg skader ved ordinært vaginalt samleie....     Går da ut i fra at dette også er noe du også vil fraråde på det sterkeste, eller?

Dessverre, i forhold til hvor mange som har vanlig sex og analsex, så ser jeg ikke den problemstillingen. Der jeg jobber, ser jeg uansett lite til vaginale problemer ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tiara07 skrev:

Blind av å onanere???? Javel... Da skulle det gått mange blinde rundt omkring - hehe. Det er forskjell på fysisk og psykisk :)  Vi får pasienter som har fysiske skader etter litt for røff sex ;) Belive it or not. 

Man kan ha analsex uten å kjøre hardt på.

 

11 minutter siden, canacas skrev:

Det er logoen til Greendale Community College. Jeg kan vel ikke for at de brukte anus. 

Jo det er din skyld!

Anonymkode: e9482...5df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tiara07 skrev:

Dessverre, i forhold til hvor mange som har vanlig sex og analsex, så ser jeg ikke den problemstillingen. Der jeg jobber, ser jeg uansett lite til vaginale problemer ;) 

Må være et meget spesielt sted du jobber, siden du sitter på data resten av verden ikke har tilgang til, og er av en helt annen oppfatning vedrørende skadeomfang av analsex enn det (iaf. jeg har hørt) leger og andre fagfolk uttale seg om...

Får litt sånn "Bill ORilly sience "-vibber av deg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Må være et meget spesielt sted du jobber, siden du sitter på data resten av verden ikke har tilgang til, og er av en helt annen oppfatning vedrørende skadeomfang av analsex enn det (iaf. jeg har hørt) leger og andre fagfolk uttale seg om...

Får litt sånn "Bill ORilly sience "-vibber av deg :laugh:

Dessverre kan jeg ikke si så mye mer, men ja - jeg jobber på en spesiell avdeling ;) Sitter ikke på noe som helst data, ser bare hva personer kommer hit for. Sier heller ikke at alle vår pas. er skadet i analen. Sier bare at jeg ser daglig (det betyr kanskje 1 av 120 pas....) at det kommer noen med skader etter diverse "leker" ;) På min avdeling kommer ingen med skader i vagina ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive det i forhold til klitorisorgasme? Blir du veldig følsom i rumpehullet etter orgasmen?

Anonymkode: 599cb...831

Dette kan jeg svare på! Analorgasme kjennes omtrent som når du endelig får gå på do og drite. Så deilig å endelig slippe det ut.

Anonymkode: bd771...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex i seg selv er ikke viktig, men ho må være villig til å leke litt og være litt eksperimentell. Kun misjonær bli fort kjedelig etter noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, canacas skrev:

Det er logoen til Greendale Community College. Jeg kan vel ikke for at de brukte anus. 

Åpenbart at logen er brukt av deg for å skaffe oppmerksomhet. ;)

Anonymkode: e6f05...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart at logen er brukt av deg for å skaffe oppmerksomhet. ;)

Anonymkode: e6f05...222

Nei, det kan det jo ikke være. Ettersom det ikke er årsaken til at jeg bruker den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...