AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #21 Skrevet 29. mai 2017 8 minutter siden, canacas skrev: Hvorfor dro du inn nakenhet under kjolen? For det er så spennende! Spennende å vite at en jente på cafe ikke har noe under. Bare å vite det, man trenger faktisk ikke se noe. Anonymkode: a3624...64f
Anglofil Skrevet 29. mai 2017 #22 Skrevet 29. mai 2017 Jeg bruker noe som ligner på sykkelshorts, men i ganske tynt stoff. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #23 Skrevet 13. juli 2017 På 28. mai 2017 den 13.15, AnonymBruker skrev: Korte og lange? På de korte er jeg så redd kjolen skal blåse opp, det hender jo, og da synes jo alt. Men det blir så varmt med eks. shorts eller tights under... De lange kan innimellom være litt gjennomsiktige. Anonymkode: 2776b...111 Dama mi passer på ha fin nok truse under så hun ikke blir flau om kjolen eller skjørtet blåser opp... Finnes jo mange flotte truser til damer/jenter ... Siden dama mi er lav går hun som regel i veldig korte minikjoler og miniskjørt ... Anonymkode: 2a103...857 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #24 Skrevet 13. juli 2017 På 28. mai 2017 den 22.09, fitlife skrev: Jeg bruker vanligvis stringtruse, uansett kjole. Om kjolen er gjennomsiktig er det jo bare sexy ville nok ikke valgt en gjennomsiktig kjole i feks bryllup, og hvis jeg noengang skulle bruke gjennomsiktig kjole i offentlighet ville jeg passet på at trusa var fin og ikke grå og utvasket. Eventuelt kan man bruke undershorts, sånn som brukes til sport under løse shorts, feks i fotball. Har ikke lett etter de, men har lest at de finnes på sportsbutikker. Kristine Ullebø pleide å bruke de, se feks her http://krisssy.blogg.no/1372097047_birthday_outfit.html Enig gjennomsiktig er sexy skimta den sorte g-stringen igjennom kjolen til ei mitt i byen her om dagen. 😜 😀 Hilsen mann i 30-åra Anonymkode: 2a103...857
Spiteful Skrevet 13. juli 2017 #25 Skrevet 13. juli 2017 Det finnes sånne shorts-tights i svart, hvit og hudfarget (husker ikke hva de heter), men det pleier jeg å bruke både under korte og lange kjoler. Bruker det under korte kjoler tilfelle det blåser eller jeg glemmer meg og bøyer meg/sitter "åpent" med beina. Bruker det under lange kjoler fordi de har en tendens til å være veldig tynne og derav kan man kett se gjennom, spesielt i sterk lys (sol?).
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #26 Skrevet 17. juli 2017 På 28. mai 2017 den 13.15, AnonymBruker skrev: Korte og lange? På de korte er jeg så redd kjolen skal blåse opp, det hender jo, og da synes jo alt. Men det blir så varmt med eks. shorts eller tights under... De lange kan innimellom være litt gjennomsiktige. Anonymkode: 2776b...111 Dama mi bruker bare bh og truse under nå på sommeren, hun passer på at trusa ser pen nok ut til at hun ikke blir flau om kjolen blåser opp.. Hun liker korte kjoler siden hun er så lav av vekst... Anonymkode: 2a103...857
fanttaasikvinnen Skrevet 17. juli 2017 #27 Skrevet 17. juli 2017 Ingenting, liker når typen kan snike seg under bordet og slikke fitta mi.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #28 Skrevet 17. juli 2017 1 minutt siden, fanttaasikvinnen skrev: Ingenting, liker når typen kan snike seg under bordet og slikke fitta mi.. Vi menn liker sånne damer 😜 Er den kort i tillegg da så er det fort gjort og komme til 😀😜 Anonymkode: 2a103...857
fanttaasikvinnen Skrevet 17. juli 2017 #29 Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi menn liker sånne damer 😜 Er den kort i tillegg da så er det fort gjort og komme til 😀😜 Anonymkode: 2a103...857 Selvfølgelig er den kort, liker å tease andre menn med å dra den opp litt innimellom 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå