Gå til innhold

Hva bruker du under kjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Korte og lange?

På de korte er jeg så redd kjolen skal blåse opp, det hender jo, og da synes jo alt. Men det blir så varmt med eks. shorts eller tights under...

De lange kan innimellom være litt gjennomsiktige.

Anonymkode: 2776b...111

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tights :) jeg MÅ bruke det, ellers får jeg gnagsår mellom lårene fordi de gnisser. Kan godt bruke tights under kort kjole også. Har noen med fine blondekanter. Bruker de som går rett under knærne (har litt komplekser for knærne så vil gjerne skjule dem litt). 

Anonymkode: 4892a...851

Skrevet (endret)

Jeg fant plutselig ut at det finnes hold- in kjoler. Og min hold-in kjole elsker jeg. Det har jeg under kjoler. Består av glatt stoff som holder seg tett inntil kroppen. Så hvis andre kjoler blåser opp eller lignende, så ser det bare ut som en pen, sort underkjole. De er også såpass stramme at du da kan regulere størrelsen. Du bare strekker kjolen opp eller ned, alt som det passer seg.

Endret av aquata
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Under lang kjole: Ingenting.

Under kort kjole: En god, dekkende truse.

Anonymkode: c9d22...187

• Liker 4
Skrevet

Litt mer dekkende hipster under korte kjoler. Mer mot string hvis kjolen er trang, for å hindre at kantene synes gjennom. 

Jeg har underskjørt i ulike lengder, både sort og hud, som brukes under kjoler som er litt gjennomsiktige, eller som blir statisk elektriske. 

I vinterhalvåret bruker jeg ofte sorte nylonstrømper i 15-30dn (hverdag) eller stay-ups (fest). Kan også bruke nude, men kun om det er kjølig, eller av typen med hold in og high waist om kjolen er av en slik type at alt synes gjennom. Vet mange hater det, men synes det er penere enn alternativet (bleke/blå vinterben).

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker en lignende shorts som dette under korte skjørt. 

images.jpg

Endret av Pusheen the cat
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Pusheen the cat skrev:

Jeg bruker en lignende shorts som dette under korte skjørt. 

images.jpg

Hvor kjøper man slike? Og da har du ikke truse under der igjen? Sorry for detaljerte spørsmål:fnise:

Skrevet

Det går fint :fnise: Jo jeg bruker truse under i tillegg. Bildet fant jeg på ebay, men den jeg har kjøpte jeg i Japan når jeg var der på ferie. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pusheen the cat skrev:

Det går fint :fnise: Jo jeg bruker truse under i tillegg. Bildet fant jeg på ebay, men den jeg har kjøpte jeg i Japan når jeg var der på ferie. 

Ok, jeg prøvde nemlig det her om dagen, men synes det ble så varmt med tre lag :)

AnonymBruker
Skrevet

Helst ingenting. Evnt en g-streng. Jeg bruker aldri superkorte kjoler eller skjørt.

Anonymkode: 894ae...bf7

Skrevet

String, bh. Noen ganger tynnstrømpebukse, men synes det er ubehagelig på, så som regel ikke. Blåser kjolen opp så får den bare gjøre det. Har opplevd så mye flaut at det ikke gjør meg noe lenger. :overrasket: Men nå bruker jeg mest tettsittende kjoler som ikke blåser i vinden da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Adamsdrakten

Anonymkode: 60429...67f

Skrevet (endret)

Jeg bruker vanligvis stringtruse, uansett kjole. Om kjolen er gjennomsiktig er det jo bare sexy :) ville nok ikke valgt en gjennomsiktig kjole i feks bryllup, og hvis jeg noengang skulle bruke gjennomsiktig kjole i offentlighet ville jeg passet på at trusa var fin og ikke grå og utvasket. 

Eventuelt kan man bruke undershorts, sånn som brukes til sport under løse shorts, feks i fotball. Har ikke lett etter de, men har lest at de finnes på sportsbutikker. Kristine Ullebø pleide å bruke de, se feks her http://krisssy.blogg.no/1372097047_birthday_outfit.html 

Endret av fitlife
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mye linkjoler om sommeren, både korte og lange. De er behagelige i varmen. Bruker som regel en tynn truse/string under, så kantene ikke vises. Mine kjoler er ikke så vide at de plutselig avslører alt om det skulle komme et vindkast, og de går som regel til knærne.

Om de skulle være litt gjennomsiktige, så de viser beina mine gjennom kjolen, så bryr det meg ikke. Trusa vises ikke gjennom, om jeg bruker en som ikke skiller seg så veldig fra fargen på kjolen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, May 28, 2017 den 13.40, Pusheen the cat skrev:

Elsker pusheen!!😀💜💗

Til saken: ville vært fint om flere jente gikk nakne under :)

Anonymkode: a3624...64f

Gjest Ingenting2
Skrevet

Spørs hva slags kjole og anledning. Bruker underkjoler når det trengs, ellers bare strømper i tillegg til truse. Om sommeren er det uten strømper. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Elsker pusheen!!😀💜💗

Til saken: ville vært fint om flere jente gikk nakne under :)

Aha. Runketråd?? :dry:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Aha. Runketråd?? :dry:

Nei. Jeg 1.elsker pusheen 2. Synes jentene er flotte i sommerkjoler.

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg 1.elsker pusheen 2. Synes jentene er flotte i sommerkjoler.

Hvorfor dro du inn nakenhet under kjolen? 

Skrevet

Undertøy. Liker undertøy som puster og som dekker rumpen om vinden tar kjolen eller skjørtet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...