Gå til innhold

Fettsuging for slank midje

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tatt fettsuging for å få slank midje? Er så lei av muffintoppen min som ikke vil slippe taket tross trening

Anonymkode: 59305...e8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spiser du ? 

Anonymkode: a9603...b0e

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har tatt fettsuging for å få slank midje? Er så lei av muffintoppen min som ikke vil slippe taket tross trening

Anonymkode: 59305...e8f

Nei.. men planlegger det nå til sommeren. Den lille bolla under navlen skal bort 

Anonymkode: 7b5da...c21

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke trening som skal til, det er vektnedgang. Du må rett og slett ned i vekt, så går fettet vekk steg for steg. Har du eplefasong, så er fettet rundt magen det siste som går, dessverre.

Fettsuging i dette området går an, men ikke alltid med like gode resultater. Jeg har forsøkt "microlipo", dvs. fjerning av litt fett i disse områdene, og problemet er rett og slett at når man ikke er veldig overvektig er det ikke veldig mye å ta av, og de kan ikke "skrape" deg slank. Fettsuging er alltid mest vellykket der det er mye fett å ta av. 

Anonymkode: 2db25...44f

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper jo ikke med trening hvis du ikke spiser rett. Fettsuging vil være en kortvarig løsning, men du vil legge på deg igjen hvis du ikke lærer deg å spise rett mat.

Anonymkode: 015be...4a8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper jo ikke med trening hvis du ikke spiser rett. Fettsuging vil være en kortvarig løsning, men du vil legge på deg igjen hvis du ikke lærer deg å spise rett mat.

Men legger man på seg der man har fettsugd da? Jeg er ikke ts altså. Har en godt voksen tante som fettsugde seg da hun var ung. Hun har alltid vært jojo-slanker, men har aldri vært mer enn 10 kg over normalvekt. Hun foretrekker å være i nedre sjiktet av normalvekt. Uansett, hver gang hun har gått opp i vekt og vært på sitt største, har fettet aldri lagt seg der hun ble fettsugd. Det legger seg bare andre steder. 

Anonymkode: 8a61e...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett har for mye hud? Har du født, ts?

Anonymkode: 6beb5...9b4

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du rett og slett har for mye hud? Har du født, ts?

Det jeg ville fram til er at da hjelper det neppe å fjerne fettet. Har en venninne som fikk muffinmage etter fødsel, selv om hun var slank. Hun tok nedre mageplastikk og da fjernet de huden og litt fett.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ville fram til er at da hjelper det neppe å fjerne fettet. Har en venninne som fikk muffinmage etter fødsel, selv om hun var slank. Hun tok nedre mageplastikk og da fjernet de huden og litt fett.

Men da er det anbefalt å vente til man er ferdig med å føde alle barna man skal ha.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men legger man på seg der man har fettsugd da? Jeg er ikke ts altså. Har en godt voksen tante som fettsugde seg da hun var ung. Hun har alltid vært jojo-slanker, men har aldri vært mer enn 10 kg over normalvekt. Hun foretrekker å være i nedre sjiktet av normalvekt. Uansett, hver gang hun har gått opp i vekt og vært på sitt største, har fettet aldri lagt seg der hun ble fettsugd. Det legger seg bare andre steder. 

Jeg vet ikke om ts kommer til å legge på seg igjen akkurat der, men fett har en tendens til å legge seg på mageområdet, fettsugd eller ei. Hvis ts i utgangspunktet har et usunt kosthold, så kommer det vel tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...