Sita Skrevet 4. januar 2005 #22 Skrevet 4. januar 2005 Synes det var frekt av deg å servere den daue colaen til venninnen' date=' mens du selv fikk fersk. Snakk om å være uhøflig :evil:[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #23 Skrevet 4. januar 2005 Hehe Du kunne da delt av den nyåpna brusen da... I hvert fall drukket den dårlige selv, siden hun var gjest...
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #24 Skrevet 5. januar 2005 Stå på din rett trådstarter! Det var jo din cola, klart DU skulle ha den. Ikke skjønner jeg hvorfor din gjest ble sur - hun skulle være glad att hun fikk noe i det hele tatt
Maya22 Skrevet 5. januar 2005 #25 Skrevet 5. januar 2005 Stå på din rett trådstarter! Det var jo din cola' date=' klart DU skulle ha den. Ikke skjønner jeg hvorfor din gjest ble sur - hun skulle være glad att hun fikk noe i det hele tatt [/quote'] hysterisk latterlig
Sniglå Skrevet 6. januar 2005 #28 Skrevet 6. januar 2005 Neste gang serverer vi bare vann fra springen med en dæsjh Gøysaft! :fy:
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #32 Skrevet 11. januar 2005 Til deg onkel skrue...jeg håper du ikke mente det der seriøst. Gjesten din bør jo få den nyeste colaen....det er et under at du fortsatt har venner hvis du behandler dem slik :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #33 Skrevet 11. januar 2005 Til deg onkel skrue...jeg håper du ikke mente det der seriøst. Gjesten din bør jo få den nyeste colaen....det er et under at du fortsatt har venner hvis du behandler dem slik :evil: Ærlig talt - det var da hennes Cola. Selv om brus er billig skal man da ikke sløse den bort :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #34 Skrevet 11. januar 2005 Nå fikk jeg lyst på cola. Synd jeg allerede har drukket den opp.
Anglofil Skrevet 12. januar 2005 #36 Skrevet 12. januar 2005 Nei, man behøver ikke å sløse bort cola. Man kan jo bare ta den selv, og gi den ferske til gjesten. Det er uhøflig og ta det beste til seg selv, det er tross alt en gjest. Mvh Yvonne
Gjest GreenSky Skrevet 12. januar 2005 #37 Skrevet 12. januar 2005 Ingen Cola' date=' ingen Kos! :fy:[/quote']
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. januar 2005 #38 Skrevet 12. januar 2005 Jeg åpner alltid ny flaske med brus når jeg får besøk. Den som er åpen fra før får stå i fred til gjestene har gått. Ikke en gang til samboeren serverer jeg brus som har stått framme og åpen en stund. Greit nok at det var hennes cola, Men bør tenke litt før enn serverer.
Gjest Pjusk Skrevet 12. januar 2005 #39 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er hellig overbevist om at trådstarter er veldig fornøyd med responsen på sitt fiktive problem. Klart dette er tull!
LilleBille Skrevet 12. januar 2005 #40 Skrevet 12. januar 2005 Jeg er hellig overbevist om at trådstarter er veldig fornøyd med responsen på sitt fiktive problem. Klart dette er tull!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå