Gå til innhold

sur pga cola!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

igår hadde jeg besøk av en venninne da, og jeg serverte cola og chips! i kjøleskapet hadde jeg en stor flaske uåpnet cola og en flaske cola som hadde vært åpnet kvelden før og glemt å tatt inn i kjøleskapet over natta og det var bare igjen litt over et glass cola i flaska. vel det verste jeg vet er doven dau cola! så jeg gav min venninne den og til meg selv åpnet jeg den nye deilige sprudlende colaen! jeg sa ingenting men lot som om det var fra samme flaske. vel hun så forskjellen, at mitt glass sprudlet mens hennes smakte dritt.... hun ble bare i 5 minutter og gadd bare ta 1 slurk fra colaen sin så gikk hun!!!! bare fordi hun fikk tam cola? det er jo best at den blir drukket opp, jeg liker ikke å kaste dyr drikke på den måten, hun burde tenke på barna i afrika som ikke får cola! syns dere det var frekt av henne å gå på denne måten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Synes det var frekt av deg å servere den daue colaen til venninnen, mens du selv fikk fersk. Snakk om å være uhøflig :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var frekt av deg å servere den daue colaen til venninnen, mens du selv fikk fersk. Snakk om å være uhøflig  :evil:
:Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være fleip... :klø:

For hvis trådstarter ikke vil kaste den "dyre" drikken - og ikke vil drikke den selv.. hvorfor forventer h*n da at gjesten skal synes det er ok å få den.

Normal høflighet tilsier at gjestene får det beste - og ved å gjøre det motsatte viser man jo gjesten at vedkommende ikke er så "velkommen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærligtalt! At det går ann å være så frekk og servere en gjest det dårlige, og ta det beste til seg selv.. :o

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
så jeg gav min venninne den og til meg selv åpnet jeg den nye deilige sprudlende colaen! jeg sa ingenting men lot som om det var fra samme flaske. vel hun så forskjellen, at mitt glass sprudlet mens hennes smakte dritt.... hun ble bare i 5 minutter og gadd bare ta 1 slurk fra colaen sin så gikk hun!!!! bare fordi hun fikk tam cola? det er jo best at den blir drukket opp, jeg liker ikke å kaste dyr drikke på den måten, hun burde tenke på barna i afrika  som ikke får cola! syns dere det var frekt av henne å gå på denne måten?

Klarer ikke helt å se på dette som seriøst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igår hadde jeg besøk av en venninne da, og jeg serverte cola og chips! i kjøleskapet hadde jeg en stor flaske uåpnet cola og en flaske cola som hadde vært åpnet kvelden før og glemt å tatt inn i kjøleskapet over natta og det var bare igjen litt over et glass cola i flaska. vel det verste jeg vet er doven dau cola! så jeg gav min venninne den og til meg selv åpnet jeg den nye deilige sprudlende colaen! jeg sa ingenting men lot som om det var fra samme flaske. vel hun så forskjellen, at mitt glass sprudlet mens hennes smakte dritt.... hun ble bare i 5 minutter og gadd bare ta 1 slurk fra colaen sin så gikk hun!!!! bare fordi hun fikk tam cola? det er jo best at den blir drukket opp, jeg liker ikke å kaste dyr drikke på den måten, hun burde tenke på barna i afrika  som ikke får cola! syns dere det var frekt av henne å gå på denne måten??

Jeg synes du var frekk jeg. Du vil ikke ha den tamme colaen selv og gir den dermed til din venninne.

Mens du får "fersk" cola.

Jeg kan godt forstå hvorfor hun ble sur og bare gikk.

Hvis du ikke vil kaste så dyr drikke, så skulle du drukket den selv og servert venninnen din den nye colaen. Det er det som er normal høflighet og folkeskikk.

Å dra barn i afrika inn i dette er bare for dumt.

Jeg kan ikke forstå hvorfor du ga henne tam cola jeg.....

Frekt var det iallefall og jeg kunne aldri gjort noe som dette mot mine gjester.

Og litt egoistisk var du og, når du tok ny cola bare til deg selv og ikke henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
 

hun ble bare i 5 minutter og gadd bare ta 1 slurk fra colaen sin så gikk hun!!!! bare fordi hun fikk tam cola? det er jo best at den blir drukket opp, jeg liker ikke å kaste dyr drikke på den måten, hun burde tenke på barna i afrika  som ikke får cola!

Siden du ikke liker å kaste bort "dyr" drikke, så går jeg utifra at du slurpet i deg restene av de dyrebare dråpene selv,... :wink:

Tenk på barna i Afrika!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med flere andre her. Du kjeder deg bare, og finner på en utrolig teit tråd. Vi kan da ikke ta dette seriøst??!!

Er det seriøst er du utrolig egoistisk og barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annen gjest

Trådstarters innlegg er helt klart ren fleip og humor. Selvfølgelig....

Jeg tolker innlegget som en kommentar til hvor dustete innlegg som dukker opp i kjølvannet av flomkatastrofen i Asia under "Aktuelle nyheter"...der er det ikke måte på hva slags altruistiske arrangement folk får seg til å si: "tenk på barna i Asia", "tenk på kvinnene i Asia, tenk på..." osv.

I tillegg er det kanskej en kommetnar til innlegg a' la "jeg sa det, han sa det, : betyr det at vi ikke burde giftet oss", osv.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærligtalt! At det går ann å være så frekk og servere en gjest det dårlige, og ta det beste til seg selv.. :o

Enig. Synes også det var frekt. :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Konklusjon:

inviter aldri venner på brus som er åpnet fra før av.

Og skriv ikke innlegg om det på internett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Kjære trådstarter, jeg håper du oppnådde det du ville med denne tråden. Du trengte tydligvis litt oppmerksomhet og det har du vel fått nå ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er rett og slett latterlig,egoistisk og rett og slett helt på jordet....du setter såpass stor pris på henne altså? :hoho: kan ikke si jeg er imponert over vertinne egenskapene dine...dette blir rett og slett for dumt.har ikke ord... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...