Gå til innhold

Sykemeldt og soling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykemeldt for tiden og det er jo kjempefint vær. Jeg har ligget en del i solen og blitt ganske brun. På mandag skal jeg tilbake i jobb, og begynte plutselig å tenke på om det kanskje var litt dumt å bli såpass brun når jeg er sykemeldt? Ville dere reagert på det? 

Anonymkode: 49212...431

Videoannonse
Annonse
Gjest Sugemerke
Skrevet

Nei. Om noen sier noe så er det bare å påpeke at det å lese en bok ute i sola er det eneste du har vært i stand til. 

Skrevet

Man skal vel være temmelig syk for ikke å orke å ligge rolig, så jeg hadde ikke tenkt noe over det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Man skal vel være temmelig syk for ikke å orke å ligge rolig, så jeg hadde ikke tenkt noe over det.

Ja, når man er syk er det faktisk veldig godt å slappe av i en solstol. :)

Anonymkode: 85b6d...de3

AnonymBruker
Skrevet

Sol og frisk luft er jo bare bra 😊

Anonymkode: 41714...482

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sykemeldt for tiden og det er jo kjempefint vær. Jeg har ligget en del i solen og blitt ganske brun. På mandag skal jeg tilbake i jobb, og begynte plutselig å tenke på om det kanskje var litt dumt å bli såpass brun når jeg er sykemeldt? Ville dere reagert på det? 

Anonymkode: 49212...431

Sykemeldte skal etter enkelte sin oppfatning go mening ligge i senga og bli frisk. (Noe Erna Solberg påpekte at man mente før i tiden, i forbindelse med åpningen av nytt barnesykehus denne uka.)

I dag vet vi litt mer, nemlig at syke og sykemeldte skal gjøre det de klarer for å bli friske og komme seg i funksjon igjen etter sykdom enten det er fysisk eller psykisk sykdom. 

Har du ingen infeksjon og glede av å være ute i sola så sol deg. Å føle seg vel er og helbred for kropp og sinn. Solen er og bra i passelige doser for en vintersliten kropp. 

Anonymkode: 07d27...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...