AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #1 Skrevet 27. mai 2017 Jeg er sykemeldt for tiden og det er jo kjempefint vær. Jeg har ligget en del i solen og blitt ganske brun. På mandag skal jeg tilbake i jobb, og begynte plutselig å tenke på om det kanskje var litt dumt å bli såpass brun når jeg er sykemeldt? Ville dere reagert på det? Anonymkode: 49212...431
Gjest Sugemerke Skrevet 27. mai 2017 #2 Skrevet 27. mai 2017 Nei. Om noen sier noe så er det bare å påpeke at det å lese en bok ute i sola er det eneste du har vært i stand til.
TheGirlWhoWaited Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Man skal vel være temmelig syk for ikke å orke å ligge rolig, så jeg hadde ikke tenkt noe over det. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #4 Skrevet 27. mai 2017 2 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Man skal vel være temmelig syk for ikke å orke å ligge rolig, så jeg hadde ikke tenkt noe over det. Ja, når man er syk er det faktisk veldig godt å slappe av i en solstol. Anonymkode: 85b6d...de3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #5 Skrevet 27. mai 2017 Sol og frisk luft er jo bare bra 😊 Anonymkode: 41714...482
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #6 Skrevet 27. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sykemeldt for tiden og det er jo kjempefint vær. Jeg har ligget en del i solen og blitt ganske brun. På mandag skal jeg tilbake i jobb, og begynte plutselig å tenke på om det kanskje var litt dumt å bli såpass brun når jeg er sykemeldt? Ville dere reagert på det? Anonymkode: 49212...431 Sykemeldte skal etter enkelte sin oppfatning go mening ligge i senga og bli frisk. (Noe Erna Solberg påpekte at man mente før i tiden, i forbindelse med åpningen av nytt barnesykehus denne uka.) I dag vet vi litt mer, nemlig at syke og sykemeldte skal gjøre det de klarer for å bli friske og komme seg i funksjon igjen etter sykdom enten det er fysisk eller psykisk sykdom. Har du ingen infeksjon og glede av å være ute i sola så sol deg. Å føle seg vel er og helbred for kropp og sinn. Solen er og bra i passelige doser for en vintersliten kropp. Anonymkode: 07d27...deb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå