AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #61 Skrevet 31. mai 2017 Det er iallefall tydelig at TV 2 måtte ett godt stykke ned i kjendis-skuffen, før de fant noen som gidder å være med... Anonymkode: 26177...66d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #62 Skrevet 31. mai 2017 Aune Sand er jo awesome!! Han kommer sikkert til å lage bra TV. Møtte han i New York en gang faktisk, artig type. Erlend Elias bør kunne skape litt drama, samme med Frank Løke. Jeg vet hvem Lene E Bergum er, men ikke hvordan hun er. Lover bra at hun skal være gal da Staysman og jeger-tvillingene kommer sikkert også til å bidra til god TV. Dennis vet jeg hvem er, men vet ikke om han vil lage bra TV. Ut fra de youtube-klippene jeg har sett virker han litt kjedelig. Vet hvem hun top model-jenta er og, men tror hun blir kjedelig. Stian Sandø og Inga Berit Lein har jeg ikke hørt om. Alt i alt tror jeg det kan bli ganske så bra! Aune, Erlend Elias, Frank Løke, Staysman og jeger-tvillingene er alle folk jeg tror vil kunne lage bra TV! Dere som klager på kjendisene, hvem trodde dere egentlig skulle være med? Aksel Hennie og Cecilia Brækhus? A-kjendiser trenger ikke dette.. Det beste TV2 klarer å få til er C-D-E-kjendiser, og noe mer enn det er vel egentlig ikke å forvente. Anonymkode: ca50f...30e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #63 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er iallefall tydelig at TV 2 måtte ett godt stykke ned i kjendis-skuffen, før de fant noen som gidder å være med... Anonymkode: 26177...66d Nå får det være nok! Slik jeg ser det har de funnet en hederlig og flott gjeng som garantert kommer til å skape et kjempeprogram! Anonymkode: 3865f...528 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #64 Skrevet 31. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En homo må det jo være, er tradisjon. Hvem blir det neste gang? Jan Thomas? Christoffer Mørch Husby? Arve Juritzen? Per Sundnes? Jostein Pedersen? Simon Andersen? Bjarte Hjelmeland? Sturla Berg Johansen? Erling Lae? Per Kristian Foss? Christian Sveaas? Stein Erik Hagen? Tom Sterri? Bent Høie? Anonymkode: 811a4...d02 Er sturla homo?? Anonymkode: 6ed3e...59c
Gjest Rose11 Skrevet 31. mai 2017 #65 Skrevet 31. mai 2017 Usikker på om jeg skal følge med. Skuffende liste og tydelig mange som har takket nei. Men kan sikkert gi det en sjanse.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #66 Skrevet 2. juni 2017 Egentlig litt greit at det ikke bare er med klassiske A-kjendiser som har vært med 3 ganger på 4 stjerners middag, lukusfellen, Lindmo, Skalvan, 10 ganger hos Thomas og Harald, oppussingsprogrammer osv, men at det er litt nye fjes. Anonymkode: 4faf4...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå