Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir folk aldri lei av Farmen? Blir folk aldri lei av kjendiser? 

Anonymkode: 8381b...41b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er vel omtrent det samme? Negre er kanskje opptatte av hvor mange negre som er med, homofile opptatte av om det er homofile med, de over 50 opptatte av hvor mange over 50 som er med, osv.

Anonymkode: 811a4...d02

Nei. Jeg bryr meg ikke om noen av de som er med er like gammel som meg eller har samme hårfarge som meg. 

Det har blant annet med kultur og gjøre. Altså hvilke holdninger man har, humor, hvordan man snakker osv. Hvor du er vokst opp påvirker disse tingene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TV2 gikk ut og proklamerte stolt at "vi kan velge fra øverste hylle". Så dette er "øverste hylle" i kjendisnorge altså. Really? 

Når det er sagt, så kommer jeg helt sikkert til å bli revet med og digge sesongen, etter hvert. Jeg har troen.🙏🏻

Anonymkode: 08dfd...513

• Liker 4
Skrevet

"Øverste hylle" vil jeg vel ikke påstå at det er..

Merkelig når de velger å ha med en faktisk bonde (Inga Berit Lein) og jegertvillingene, litt av det morsomme med farmen er jo mennesker som ikke har all verdens erfaring med dyr og natur..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

D-kjendis-farmen. 

Anonymkode: 3eeb7...363

Skrevet

De har ikke akkurat plukket fra øverste hylle nei! Skikkelig D-kjendis-farmen. Skuffende! 

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, Meadow skrev:

De har ikke akkurat plukket fra øverste hylle nei! Skikkelig D-kjendis-farmen. Skuffende! 

D kjendis var vel og ta i , b kanskje, det var to jeg ikke vet hvem er, Dennis Vareide som tydeligvis er en youtube stjerne og Maiken som er tidligere Top model deltager

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahh, de er ukjente for deg, dermed er de ikke kjente for noen..

Anonymkode: 3aa24...6f7

Bra at du får kverulert litt da, om ikke annet!

Anonymkode: 34937...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste av interesse er jo Aune Sand. Kommer nok ikke til å se på.

Anonymkode: f6cd3...eec

AnonymBruker
Skrevet

Hvis disse folkene kan regnes som "kjendiser" så er iallefall jeg temmelig utdatert når det kommer til kjendis-livet i Norge. Ett par av disse  karakterene har jeg muligens hørt navnet på. Men jeg har overhodet ikke peiling på hva noen av disse folkene  egentlig holder på med, og hvorfor de egentlig kan regnes som "kjendiser" :P   

Men hvis det å være deltaker på Paradise Hotell (eller noe annet søppel) for fleire år siden, kan være nok til å regnes som kjendis. Da er det forståelig at iallefall jeg har problemer med å kjenne igjen noen av disse folkene... 

Anonymkode: 26177...66d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare to av dem jeg aldri har hørt om, og det er modellen og skiløperen.

Aune Sand, jeger-tvillingene og Lene Elise Bergum, herregud, det blir saker! :ler: Sistnevnte er hakke gal. De andre er også hakkende gale, men på en sykt morsom måte. :fnise: 

Anonymkode: 65bba...18e

• Liker 1
Skrevet

Så mange superkjendiser samlet på et sted! Starstruck! 😍

• Liker 2
Skrevet

Skuffende liste, men får vel gi det en sjanse. 

Tv2 kan bare velge fra øverste hylle? Jaha 🙄

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg masse jeg selv om jeg bare har hørt om ca halvparten av dem. Farmen er gøy uansett. Veldig fornøyd så lenge ikke S.E er med, jeg takler virkelig ikke den jenta. Takler ikke Aune Sand heller, men heller han enn S.E. :fnise: Jegertvillingene syns jeg er dritmorsomme og det blir moro å se Lene Elise Bergum på skjermen igjen. Staysman og Erlend Elias på samme gård kan også bli gøy, hehe. :) 

• Liker 1
Gjest Emera
Skrevet

Jeg er nok solid hektet av kjendis-Norge. Tydeligvis. En skulle jo tro at med den suksessen forrige sesong var så burde A-folka mase om å få være med. Den gang ei. Men kanskje dette er en sånn "avanser-i alfabetet-" serie for kjendiser..?

Skrevet

Likte forrige sesong, men denne kommer jeg nok ikke til å se på. Hørt om de fleste, men de er av ingen interesse :P

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, JackIost skrev:

Synes jeg ikke :)

Den artikkelen oser av at artikkelforfatteren ønsker å skryte av at det var så og så mange vedkommende visstnok ikke visste hvem var :)

Patetisk :)

Det er vel ikke særlig  merkelig at folk ikke har peiling på hvem disse "kjendisene" er? 

Anonymkode: 26177...66d

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeger-tvillingene og Aune Sand er nok til at jeg ikke kommer til å se i år.

Tydelig at det ikke er nok kjendiser å ta av i dette landet, for her var det mange ukjente.

Anonymkode: 34937...ca8

Til neste år mener du vel? 

Ellers blir aldri Kjendis farmen så bra som i år når Lothe var med, og vant hele dritten:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...