AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Jeg tar p-pillene på feil måte. Ikke for å bli gravid. Men fordi mannen jobber 14 dager på og 14 dager av. Jeg skulle normalt sett hatt mensen i 7 av de dagene han er hjemme. Derfor startet jeg sånn ca midt i syklusen. Jeg har "mensen" ved mon normale eggløsningsperiode. Da er han på jobb. Og skulle jo hatt mensen når han er hjemme, men p-pillene hindrer den. Jeg lurer på om noen vet konsekvensene ved at jeg gjør dette. Er det farlig? Jeg bruker Amina, om det skulle ha betydning. De er akkurat som Loette. Grunnen til at jeg lurer er at jeg føler meg gravid. Er ekstremt trøtt, overfølsom og har ømme, hovne bryster. Men jeg tviler på det er mulig å bli gravid når en bruker p-piller og i verste fall bare har mulig eggløsning når han er bortreist. Anonymkode: b42a9...795
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Det står i bruksanvisningen hva du skal gjøre for å hoppe over mens uten å miste beskyttelsen. Der står det også om feilbruk, og når du evt må bruke kondom i tillegg. Ta en test i morgen. Det kan være kroppen som reagerer på at du har klusset med syklusen. Men det kan også være at du er gravid. Anonymkode: 0eae2...7ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå