Gå til innhold

Gloryhole i Trondheim?

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som vet om et sted i Trondheim hvor det kan være gloryhole?

på en måte så er det å suge noen min store fantasi men jeg vil gjøre det anonymt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Listener skrev:

på en måte så er det å suge noen min store fantasi men jeg vil gjøre det anonymt.

Du trenger hjelp, bli en hore isteden da får du vertfall betalt, eller få deg en kjæreste. Ingen vitsen i å være anonym. Er du en billig tøs så er sjangsen stor for at andre vet det uansett

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Listener skrev:

Kun suge? Hvorfor ikke full pakke, når du først er anonym?

Anonymkode: ddfb6...6cb

Gjest lipgloss
Skrevet
14 timer siden, Listener skrev:

Sug deg selv så er det anonymt

AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at du får napp ute på byen, sug en fremmed på dass da vel :)

Anonymkode: 741e2...c6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor reagere på dette innlegget? Er ingen annonse, heller ønske om tips. Om noen synes dette er griseri, vel, deg om det. 

Selv har jeg ingen erfaringer på dette ts etterlyser, men reagerer på selve reaksjonene her inne. Det florerer av andre tråder her inne jeg syns er mer griseri og støtende, som for eksempel alle trådene om seksuelle fantasier, alle erfaringer kg-kvinner har fra ufattelige høye antall ONS,trekanter osv osv. Listen er lang. For meg er det griseri og kvalmt, men jeg syter ikke om at moderator må rydde opp. Skulle det blitt gjort, hadde antall tråder her inne blitt kraftig redusert. Liker du ikke tråden, klikk deg ikke innpå da vel. Hold kjeft, og gå ut igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor reagere på dette innlegget? Er ingen annonse, heller ønske om tips. Om noen synes dette er griseri, vel, deg om det. 

Man lager slike tråder for å få PM fra menn som vil stille seg til disposisjon. 

Anonymkode: e6cb1...0db

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...