Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 Byttet til Telenor ADSL, men av og til bare faller jeg ut, og kommer bare inn på enkelte sider, men så slår jeg av og på modemet, så funker alt igjen? :klø: Er det bare jeg som har det problemet?
Gjest Enda en gjest Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 Jeg har også fått Telenor ADSL, og plutselig er det sider jeg ikke kommer inn på, som jeg aldri har hatt problemer med før. Skjønner ingenting. Irriterende!
Bertha Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har hatt Telenor ADSL i mange år, og har aldri opplevd ustabilitet eller at sider ikke er tilgjengelig.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har også hatt Telenor ADSL i lang tid. Kun en gang har jeg vært uten forbindelse, etter et forrykende tordenvær som slo ut det meste som var av elektronikk i området.
Gjest telenor-bruker Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har også fått Telenor ADSL, og plutselig er det sider jeg ikke kommer inn på, som jeg aldri har hatt problemer med før. Skjønner ingenting. Irriterende! Har du eksempler på sider som du ikke får kontakt med? Selv har jeg aldri lagt merke til dette
Gjest happyending Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 Kan være noe galt med modemet eller oppsettet av modemet.. Ring kundeservicen eller ring brukerstøtte så kan de hjelpe deg..
Baby Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Dette har jeg god erfaring med. Har hatt problemer med dette helt siden vi fikk ADSL for litt over et år siden. Sitti i telefonen med Telenor mange ganger for å finne ut av det. Fikk nytt modem, de resatte ett eller annet kort i sentralen uten at det ble noe bedre. Det siste de har gjort nå er å bytte plass i sentralen, tror det er noe de gjør manuelt, for det var en montør som ringte å sa ifra at nå var det gjort. Og, bank i bordet, etter det så har vi ikke falt ut ennå. Det er vel ei uke siden tenker jeg. Så ta kontakt med dem og få dem til å prøve ut alt mulig.
Anglofil Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Hei! Vi har hatt dette problemet 1 gang. Det var fordi pappa hadde klart å avaktivere hele greia, ved å være utålmodig på online.no, han spurte om passord flere ganger etc. Uansett, nå er alt fiksa. Men ringte til Telenor, og de har hatt problemer med forbindelser i det siste. Mvh Yvonne
Gjest Starya Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Hm, kanskje det er derfor jeg har hatt sirup i dag? Utenlandske, og enkelte norske sider laster sinnsykt sakte, mens de fleste norske (kg, nettaviser o.l.) funker som normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå