Gjest Coolaid Skrevet 3. juni 2017 #21 Skrevet 3. juni 2017 14 minutter siden, Ruccula skrev: Dyr skal ikke nødvendigvis være på gulv nei. De skal ha det godt og mykt akkurat som oss. Heldigvis synes konduktøren det er helt greit at hundene sitter i setet vedsiden av. Kan godt være at det skjer, men sånn skal det ikke være. Det er skikkelig grisete.
Ruccula Skrevet 3. juni 2017 #22 Skrevet 3. juni 2017 8 minutter siden, Coolaid skrev: Kan godt være at det skjer, men sånn skal det ikke være. Det er skikkelig grisete. Nei det er det ikke. Hunder er ikke spesielt mer skitne enn oss. Og foresten, hvem bryr seg om hva du måtte mene Hundene mine skal absolutt opp i setet neste gang vi tar toget. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #23 Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, Ruccula skrev: Nei det er det ikke. Hunder er ikke spesielt mer skitne enn oss. Og foresten, hvem bryr seg om hva du måtte mene Hundene mine skal absolutt opp i setet neste gang vi tar toget. Oppå et teppe, formoder jeg? Anonymkode: 95e6f...2e8
Ruccula Skrevet 3. juni 2017 #24 Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oppå et teppe, formoder jeg? Anonymkode: 95e6f...2e8 De sitter som regel på jakka mi for å unngå hår i setene 2
Gjest Coolaid Skrevet 3. juni 2017 #25 Skrevet 3. juni 2017 3 minutter siden, Ruccula skrev: Nei det er det ikke. Hunder er ikke spesielt mer skitne enn oss. Og foresten, hvem bryr seg om hva du måtte mene Hundene mine skal absolutt opp i setet neste gang vi tar toget. Det må du bare gjøre - nå vet du uansett hva som er riktig og galt - du velger galt ifølge NSB. Du må selvsagt tåle at andre har en annen mening på et diskusjonsforum. Skriver du "hvem bryr seg om hva du måtte mene" til alle som er uenig med deg? Og selvfølgelig bryr du deg om andres mening, ellers så hadde du ikke skrevet her i det hele tatt.
Ruccula Skrevet 3. juni 2017 #26 Skrevet 3. juni 2017 5 minutter siden, Coolaid skrev: Det må du bare gjøre - nå vet du uansett hva som er riktig og galt - du velger galt ifølge NSB. Du må selvsagt tåle at andre har en annen mening på et diskusjonsforum. Skriver du "hvem bryr seg om hva du måtte mene" til alle som er uenig med deg? Og selvfølgelig bryr du deg om andres mening, ellers så hadde du ikke skrevet her i det hele tatt. Hvorfor skulle jeg bry meg, dine meninger vil jo ikke få noen til å handle anderledes. Man observerer dem, men ingen forandring vil skje. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #27 Skrevet 3. juni 2017 "Hunder har jo samme rettigheter som mennesker" blæh. Nei det har de ikke. Tar du med hunden inn på butikker også? Hunder skal ikke ligge i setene! De overlever å ligge på gulvet. Anonymkode: 49c85...620 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #28 Skrevet 3. juni 2017 På 27.5.2017 den 6.24, Ringblomsten skrev: NSB har egene vogner for dyr. Slik at de som er allergiske kan holde seg unna de vognene. TS, du trenger ikke bur på hunden din. Tok toget Oslo- Tr.heim og gikk kjempe fint uten en liten. Jeg skulle ønske det gjaldt alle typer tog NSB har, samt egne soner for dyr både på buss, trikk og bane. Dessverre er det mange med mindre hunder som setter hunden sin i setet ved siden av. Det kan faktisk bli ganske problematisk for de med allergi, inkludert meg selv 😕 Mange med dyr tenker ikke over det, men jeg blir skikkelig tett i flere timer etterpå. Anonymkode: 5684a...5a5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #29 Skrevet 3. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske det gjaldt alle typer tog NSB har, samt egne soner for dyr både på buss, trikk og bane. Dessverre er det mange med mindre hunder som setter hunden sin i setet ved siden av. Det kan faktisk bli ganske problematisk for de med allergi, inkludert meg selv 😕 Mange med dyr tenker ikke over det, men jeg blir skikkelig tett i flere timer etterpå. Anonymkode: 5684a...5a5 Newsflash: alt i dette samfunnet kan ikke dreie seg rundt folk med allergier. Anonymkode: 1b6f1...ec1 1
Ruccula Skrevet 3. juni 2017 #30 Skrevet 3. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hunder har jo samme rettigheter som mennesker" blæh. Nei det har de ikke. Tar du med hunden inn på butikker også? Hunder skal ikke ligge i setene! De overlever å ligge på gulvet. Anonymkode: 49c85...620 Selvfølgelig skal hunder ha det komfortabelt og behagelig akkurat som oss 2 bente. Er bare legge en jakke eller teppe i setet så kan hundene fint ligge der 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #31 Skrevet 3. juni 2017 9 minutter siden, Ruccula skrev: Selvfølgelig skal hunder ha det komfortabelt og behagelig akkurat som oss 2 bente. Er bare legge en jakke eller teppe i setet så kan hundene fint ligge der Laks kan ligge på gulvet. Ta med et ekstra teppe i veska. Så klart skal ikke hunden ligge i setet når det står i reglementet til NSB. Men du gjør vel kanskje det du vil uten å bry deg om reglene til daglig så hvorfor gidde å få deg til å gjøre noe annet. Anonymkode: 49c85...620 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #32 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jakka kan ligge på gulvet. Ta med et ekstra teppe i veska. Så klart skal ikke hunden ligge i setet når det står i reglementet til NSB. Men du gjør vel kanskje det du vil uten å bry deg om reglene til daglig så hvorfor gidde å få deg til å gjøre noe annet. Anonymkode: 49c85...620 Redigert på grunn av skrivefeil Anonymkode: 49c85...620
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #33 Skrevet 3. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Hunder har jo samme rettigheter som mennesker" blæh. Nei det har de ikke. Tar du med hunden inn på butikker også? Hunder skal ikke ligge i setene! De overlever å ligge på gulvet. Anonymkode: 49c85...620 Alle overlever å ligge på gulvet. Kunne godt ha plassert noen unger der. Anonymkode: bb654...372
Ruccula Skrevet 3. juni 2017 #34 Skrevet 3. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Laks kan ligge på gulvet. Ta med et ekstra teppe i veska. Så klart skal ikke hunden ligge i setet når det står i reglementet til NSB. Men du gjør vel kanskje det du vil uten å bry deg om reglene til daglig så hvorfor gidde å få deg til å gjøre noe annet. Anonymkode: 49c85...620 Mine hunder trives ikke med å ligge på gulv. Så nei, det har jeg ikke tenkt til å gjøre. Har aldri opplevd at konduktøren sier noe, de er mest opptatt med å kose og dulle 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå