AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Noen kreative sjeler her som vet hvordan man kan pynte opp en veranda? Gjerne med ting som er ganske rimelig! Hva er du mest fornøyd med på din uteplass? Anonymkode: d5ee7...762
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Jeg fresher opp min balkong i disse dager, og det jeg gjør er; - Kjøper roser til blomsterkassene - Kjøper klatreplante samt planter til potter - Vasker alt og maler det jeg kan - Tenker å enten beise eller bytte gulvet Anonymkode: 8caf0...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fresher opp min balkong i disse dager, og det jeg gjør er; - Kjøper roser til blomsterkassene - Kjøper klatreplante samt planter til potter - Vasker alt og maler det jeg kan - Tenker å enten beise eller bytte gulvet Anonymkode: 8caf0...c5b Høres ut som du har en skikkelig koselig balkong! Anonymkode: d5ee7...762
Leo Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Jeg har store plastkrukker (50 liter) som jeg har plantet strandvindel i. Strandvindel vokser vilt mange steder i landet så det er bare å ta med seg noen røtter og putte i jorden så vokser de. De overvintrer uten problemer i pottene og kommer igjen år etter år. Med andre ord en svært billig løsning!
Leo Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 (endret) Av de ettårige sommerblomstene er vel stemor det som gir mest for pengene. De tåler en god del frost og kan blomstre til oktober/november hvis man er flink til å knipe av visne blomster og gjerne klipper dem ned når de begynner å se forvokste og stusselige ut. Høres brutalt ut, men de er i gang igjen i løpet av en ukes tid. Og kjøp heller en eller to skikkelig store potter enn mange små. Det gir bedre vekstvilkår for plantene og da slipper du å kjøpe nye i løpet av sesongen fordi de får lus eller tørker ut. Endret 25. mai 2017 av Leo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå