Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet dere hva som er vanlig for en butikk sjef i en kles butikk å tene `?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidl. butikksjef
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig rundt omkring, men da jeg var butikksjef i en kleskjede og jobbet fullt, tjente jeg i overkant av 315.000,- med lørdager og bonus.

Skrevet

Mellom 300 000 og 400 000, avhengig av bonuser osv

Pam

Gjest Jurist i kommunen
Skrevet

Med andre ord: dersom jeg hadde fortsatt med å jobbe i klesbutikk under studiene (jurist) ville jeg ha tjent 100.000,- mer som butikksjef enn som nå: juridisk konsulent i kommunen!

:roll: Ja, ja....kanskje jeg skal bytte tilbake?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er tydeligvis mulig å tjene svært mye som en ansatt butikksjef i en klesbutikk....

Slo opp i skattelistene og to som er butikksjefer i Paleèt i Oslo tjener for faen 1 million hver (!!!) :o

Det var ekstremt...!

(de er bare ansatt, de eier ikke noe...) :o

Skrevet
Med andre ord: dersom jeg hadde fortsatt med å jobbe i klesbutikk under studiene (jurist) ville jeg ha tjent 100.000,- mer som butikksjef enn som nå: juridisk konsulent i kommunen!

:roll: Ja, ja....kanskje jeg skal bytte tilbake?

jepp, og så hadde du ikke hatt studie lån heller... for å strø skikkelig salt i sårene......

Det er mange utregningr som ender med at høyere utdannelse ikke nødvendigvis er mer økonomisk givende.

Men nå har du kanskje arbeidsoppgaver som er mer givende for deg i den jobben du har i dag, enn du hadde da du brettet gensere i butikk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Varierer veldig. Vet at sjefen min på Benetton tjente mindre enn en vanlig heltidsansatt på Cubus. Men nå var vi jo ikke så mange ansatte der og hadde heller ikke så veldig stor omsetning heller. Kjenner en daglig leder ved en stor beninstasjon. Han tjener over 650 000,- i tillegg får han kjøregodtgjørelse +++++. Men han har veldig mye ansvar igjen da. Ingen utdannelse over grunnskole. Må jo nevne at han jobber ekstremt mye da.

Men penger er jo ikke alt her i livet da.

Gjest gjest 0
Skrevet

Det viktigste er vel at man trives med det man gjør? :-)

Selv går jeg skole for å bli butikksjef fordi det er noe jeg virkelig har lyst til etter å ha jobbet flere år som vanlig ansatt i butikk.

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...