Gå til innhold

Sex med exen? Dum ide?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med en fyr i en periode nå.. Vi er gode venner, og ingen av oss vil ha noe forhold. Så det har vel vært litt tidsfordriv bare.. Problemet er at sexen ikke er spesielt god, bare grei,  han gjør egentlig ikke noe ekstra for min del. 

Nå er det sånn at exen min har lyst å ha sex med meg igjen. Og jeg kjenner det kribler. Det er virkelig god sex, vi kjenner hverandre ut inn, og han gjør alt for å få meg til himmels! 

Selvfølgelig litt risky å ha sex med exen, men årsakene til at det ble slutt er der enda, selv om vi egentlig er gode venner og har barn sammen. 

Jeg kjenner at jeg virkelig har lyst på god sex, det har vel exen også, men ingen av oss er ut på byen/ons personer.. Er det en skikkelig dum ide? Jeg vet ikke om jeg tenker klart når jeg vurderer dette..

Anonymkode: 0ba44...aa2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble separert fra eksen for to år siden. Vi kommer aldri til å bli sammen igjen, for tusen grunner. Etter bruddet har både han og jeg hatt korte forhold. Innimellom har vi likevel hatt sex med hverandre ved anledning, og jeg gleder meg allerede til neste gang. Mye godt av de samme grunnene som deg. 

Det har ikke vært problematisk på noe nivå til nå. 

Anonymkode: cd3e5...182

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med en fyr i en periode nå.. Vi er gode venner, og ingen av oss vil ha noe forhold. Så det har vel vært litt tidsfordriv bare.. Problemet er at sexen ikke er spesielt god, bare grei,  han gjør egentlig ikke noe ekstra for min del. 

Nå er det sånn at exen min har lyst å ha sex med meg igjen. Og jeg kjenner det kribler. Det er virkelig god sex, vi kjenner hverandre ut inn, og han gjør alt for å få meg til himmels! 

Selvfølgelig litt risky å ha sex med exen, men årsakene til at det ble slutt er der enda, selv om vi egentlig er gode venner og har barn sammen. 

Jeg kjenner at jeg virkelig har lyst på god sex, det har vel exen også, men ingen av oss er ut på byen/ons personer.. Er det en skikkelig dum ide? Jeg vet ikke om jeg tenker klart når jeg vurderer dette..

Anonymkode: 0ba44...aa2

Ha deg med exen du, viktig med god sex

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, fy da! Hva kommer folk til å si!? Ha sex med noen du har barn med! Sjokkerende! Skamløst! Strider mot all moral og etikk i samfunnet. Forbered deg på å bli steina (av folk som synes problemstillingen er helt latterlig idiotisk)!

Endret av Hurepoix
Skrevet

Risky business. Jeg ville ikke gjort det.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Risky business. Jeg ville ikke gjort det.

Hva er det som er risky med det? Jeg har hatt sex jevnlig med exen etter det ble slutt for et år siden og for oss har det vært problemløst! 

Anonymkode: 88447...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...