Gå til innhold

BH-frie perioder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i at bh er ubehagelig. Jeg bruker alltid bh bortsett fra om natta. 

Anonymkode: 12391...80f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kun bh på jobb og slikt. Vrenger den av meg når jeg kommer hjem.

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Har hatt BH-fri periode hele livet, er det et plagg jeg hater så er det det.

Skrevet
4 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Mine er for store til at jeg kan la de være bh-frie når jeg er ute, vil få for mye oppmerksomhet da.🤗 Men når jeg kommer hjem for dagen så er som regel bhen av før jeg har tatt av skoene. :fnise:

Hvordan vet du det? Har du erfaring med det?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at puppene mine henger for mye til at jeg kan gå uten blant folk. Jeg vil heller ikke få blikk fra folk :ler: Det hadde vært skikkelig digg å gå uten hele tiden da.

Anonymkode: 5ff62...4c0

Du føler, men du vet ikke?

Skrevet

Jeg bruker så godt som aldri bh, bare i helt spesielle tilfeller.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Arabella skrev:

kverulant 

Anonymkode: 7a552...260

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kverulant 

Anonymkode: 7a552...260

Det er en viss forskjell på følelse og visshet, vet du. :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg synes selv at de henger for mye, men andre hadde sikkert ikke lagt merke til det. 

Anonymkode: 5ff62...4c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært flink til å bruke BH siden tenårene. Det gjør at de fortsatt er faste og "på plass" selv etter fylte 40.

Anonymkode: 8a9c0...f93

Det er ingen sammenheng der, genetikk og hormonpåvirkning gjennom svangerskap er det som avgjør for brystenes del. Jeg bruker så godt som aldri BH, og mine peker fortsatt opp og frem de også, selv om jeg snart er førti.

Anonymkode: 40b01...e00

• Liker 4
Skrevet

Er lei bh, så bruker det kun på jobb eller ved formelle anledninger. Eller om jeg har en løs topp og går tur (store pupper er ubehagelig om de henger løst sånn). 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun BH når jeg er ute blandt folk, ellers slenger å dingler de rundt:fnise: Ser det går igjen her at de er store og henger...

Anonymkode: 8ecbd...7c1

• Liker 2
Skrevet (endret)
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen sammenheng der, genetikk og hormonpåvirkning gjennom svangerskap er det som avgjør for brystenes del. Jeg bruker så godt som aldri BH, og mine peker fortsatt opp og frem de også, selv om jeg snart er førti.

Jeg har alltid brukt bh og de henger ikke til tross for 8 svangerskap og amming i over 11 år totalt. Søsteren min har aldri brukt bh og har skikkelige hengepupper selv om hennes er mindre enn mine og hun ikke har barn... Og jeg nærmer meg 50.

Endret av asterix
Skrevet

Bruker stort sett BH, men aldri når jeg sover og under klær hvor det ikke passer. Og så kaster jeg BH'en når jeg har lyst; i noen perioder kan det være hver dag og i andre perioder er det litt innimellom, bare. Puppene er helt normale både i størrelse og form. 

Bruker BH om natta når jeg ammer, hvis ikke flyter det pupper og melk overalt. :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg går heller ikke med BH, så er den saken understreket. 

Kan du  tenke deg å gå med BH i solidaritet med kvinner der hvor menn får gå toppløse men ikke kvinner? (Neida, ikke så seriøst ment men jeg leste om noen menn som ville demonstrere på den måten).

Anonymkode: 33340...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri bh men må noen ganger så ikke nippler eller for mye skal syntes. Liker ikke å bruke det:P 

Anonymkode: bcbe7...b4a

Gjest Overrasket
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du  tenke deg å gå med BH i solidaritet med kvinner der hvor menn får gå toppløse men ikke kvinner? (Neida, ikke så seriøst ment men jeg leste om noen menn som ville demonstrere på den måten).

For å være helt alvorlig, JEG kan ikke tenke meg å gå med BH i solidaritet, men jeg kan gjerne tenke meg å slå et slag for at også menn skal være litt anstendige og dekke seg til på overkroppen. Det hører ingen steds hjemme å kaste skjorta i enhver sammenheng så fort solstrålen skinner så smått, bare for å vise frem 6-pakningen. Jeg tror ikke vi bli lykkeligere av at alle kan vise brystvortene i hytt og pine, derimot bør vi alle, og særlig menn, tenker over når det ikke er greit å blotte brystet. Alle brystvorter, på menn og kvinner, bør være MER ikke MINDRE del av et privat sexliv. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, asterix skrev:

Jeg har alltid brukt bh og de henger ikke til tross for 8 svangerskap og amming i over 11 år totalt. Søsteren min har aldri brukt bh og har skikkelige hengepupper selv om hennes er mindre enn mine og hun ikke har barn... Og jeg nærmer meg 50.

Nettopp. Du og søsteren din er jo ikke genetisk identiske, så det vise jo hvor forskjellig utgangspunkt vi kan ha, selv om vi er nært beslektet. Ikke alle har brystvev som er følsomt for disse hormonene, andre får heng uansett. (8 svangerskap er imponerende i seg selv, kudos til deg!)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Overrasket skrev:

For å være helt alvorlig, JEG kan ikke tenke meg å gå med BH i solidaritet, men jeg kan gjerne tenke meg å slå et slag for at også menn skal være litt anstendige og dekke seg til på overkroppen. Det hører ingen steds hjemme å kaste skjorta i enhver sammenheng så fort solstrålen skinner så smått, bare for å vise frem 6-pakningen. Jeg tror ikke vi bli lykkeligere av at alle kan vise brystvortene i hytt og pine, derimot bør vi alle, og særlig menn, tenker over når det ikke er greit å blotte brystet. Alle brystvorter, på menn og kvinner, bør være MER ikke MINDRE del av et privat sexliv. 

Vel, jeg tror ikke vi samlet sett blir lykkeligere om alle må ha på seg mere eller alle må ha på seg mindre. Jeg tror den største lykken oppnås når alle får velge selv og respekterer at andre kan gjøre helt andre valg.

• Liker 1
Gjest Trolletrine
Skrevet

Går alltid med BH når jeg er ute blant folk,- på jobb, i butikken, når jeg har besøk osv. Men slenger den av ved første mulige anledning.....og derfor alltid krise når det ringer uanmeldt på døra :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...