Gå til innhold

Han klager sånn under blowjob

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Normalt kan jeg godt like å gi blowjob og kan bli riktig tent av det. Med ekskjæresten elsket jeg det fordi han viste tydelig at likte det. Han kunne fint finne på å holde etter håret, vri armene mine bak ryggen min og holde meg fast, presse hodet mitt ned etc, men da visste jeg i det minste at han likte det jeg gjorde og ville jeg skulle fortsette. Det var forresten avklart at det var greit at han gjorde slikt, og han gikk aldri over grensen. Hvis jeg av en eller annen grunn skulle be om f.eks en pause eller sa jeg ikke klarte mer så avsluttet vi med en gang uten at han ble sur eller fornærmet. 

Han jeg dater nå derimot gjør ikke annet enn å klage når han får en blowjob. Likevel insisterer han på å få en hver gang vi treffes. Det er jo ikke noe kjekt for meg når alt jeg gjør er feil. Har prøvd å spørre ham hva han liker, men det må jeg visst bare finne ut av selv. Hvis jeg på grunn av klagingen hans forsøker å avbryte griper han tak i håret mitt og slår meg i ansiktet til jeg gir meg og fortsetter. Han vet jeg liker det røft, men jeg har sagt jeg ikke synes det er greit at han fiker til meg. Da blir jeg bare skremt, særlig siden han ikke tar et nei for et nei. 

Hvordan kan jeg få ham til å forstå at det ikke tenner meg eller er noe kjekt å gi ham en blowjob når det tydeligvis ikke er godt nok det jeg gjør?

Anonymkode: 84806...546

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å gi han blowjobb om han ikke oppfører seg. Ærlig talt. Stå opp for deg selv.

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Fyren er jo en mishandlende drittsekk, be ham dra til helvete og slutt å møte ham.

Anonymkode: df154...74e

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ikke helt oppegående ut!!! Dessverre, så må jeg si at han bør du bare kutte tvert! Du sier dere dater..... - Vel har dette noe med dating å gjøre??? Finn en annen! Han høres syk ut! 

Anonymkode: 905b1...2b7

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Blir stadig overrask.. haha, nei det blir jeg ikke!! Av patetiske kjærringer som frivillig og velvillig lar seg behandle som søppel!! 

Og det av en du bare dater, herregud!! Søk opp ordet selvrespekt du!!

(og plz ikke no pisspreik om hvor "fantastisk han er på alle andre måter!!")

Anonymkode: a6879...d47

• Liker 27
Skrevet (endret)

Du kommer ikke til å få ham til å forstå, og dette kommer ikke til å endte godt.

Endret av The Kitten
  • Liker 18
Skrevet

Hadde noen fiket til meg når jeg sugde, så kan det hende jeg hadde bitt tak i det som var nærmest:fnise: Jeg mener ikke det, men jeg hadde ikke sugd han igjen. Hadde nok sluttet å se mannen i det hele å det store. Han er respektløs, og jeg syns ikke du skal finne deg i slik oppførsel. Finnes mye bedre menn der ute, og om man ikke liker hva partneren gjør, så sier man i fra på en ordentlig måte.

• Liker 23
Gjest supernova_87
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å møte ham TS? Du sier tydelig at du ikke vil mer, han tvinger deg til å fortsette og når du gjør motstand SLÅR han deg. Hva er grunnen til at du ønsker å holde frem med dette?

Gjest Tutte
Skrevet

Du skriver at du bare dater han. Løp mens du kan, han der treffer du ikke igjen 

Gjest Sirah
Skrevet

Kom deg vekk fra denne fyren! Greit at du liker det røft, men denne fyren respekterer jo ikke grensene dine! LØP!

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normalt kan jeg godt like å gi blowjob og kan bli riktig tent av det. Med ekskjæresten elsket jeg det fordi han viste tydelig at likte det. Han kunne fint finne på å holde etter håret, vri armene mine bak ryggen min og holde meg fast, presse hodet mitt ned etc, men da visste jeg i det minste at han likte det jeg gjorde og ville jeg skulle fortsette. Det var forresten avklart at det var greit at han gjorde slikt, og han gikk aldri over grensen. Hvis jeg av en eller annen grunn skulle be om f.eks en pause eller sa jeg ikke klarte mer så avsluttet vi med en gang uten at han ble sur eller fornærmet. 

Han jeg dater nå derimot gjør ikke annet enn å klage når han får en blowjob. Likevel insisterer han på å få en hver gang vi treffes. Det er jo ikke noe kjekt for meg når alt jeg gjør er feil. Har prøvd å spørre ham hva han liker, men det må jeg visst bare finne ut av selv. Hvis jeg på grunn av klagingen hans forsøker å avbryte griper han tak i håret mitt og slår meg i ansiktet til jeg gir meg og fortsetter. Han vet jeg liker det røft, men jeg har sagt jeg ikke synes det er greit at han fiker til meg. Da blir jeg bare skremt, særlig siden han ikke tar et nei for et nei. 

Hvordan kan jeg få ham til å forstå at det ikke tenner meg eller er noe kjekt å gi ham en blowjob når det tydeligvis ikke er godt nok det jeg gjør?

Så stygg han er med deg. Finn en mann som setter pris på deg, å liker det du gjør...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Jeg ser ut i fra kommentarene at det ikke er meg det er noe feil med. Han har forsøkt å innbille meg at jeg må lære å gi blowjobs. Men å kun kritisere meg hjelper jo ingenting. Dessuten finnes det ingen fasit ettersom hva man liker er forskjellig. Noen liker mest fokus på penishodet, andre liker deep throat, noen vil ha mye bruk av tunge, andre vil at man bruker hånden samtidig. Alt dette er ok. 

Å bli klaget på og fiket til derimot er ikke ok. 

• Liker 21
Skrevet

Han respekterer verken deg eller dine grenser. 
Han er ikke noe å ta vare på! 

• Liker 13
Skrevet

Det mest positive i denne situasjonen er at det er en  du dater, ikkje en ektemann eller sambuar med felles barn etc. 

Denne dusten kan du dumpe.

• Liker 15
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du driter i å gi han bj fordi du syns det er turnoff at han syter og klager sånn kan du si til han neste gang. Og det at han klasker til deg er jo ren dumpegrunn. Han er jo sjuk i huet

Endret av Maleficenta
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Si at neste gang han slår eller ikke respekterer dine grenser under en BJ, så biter du. Forhåpentligvis så blir det ingen neste gang... Du fortjener en date/ kjæreste som behandler deg med kjærlighet og respekt. Lykke til!  

Anonymkode: 6e3e1...a41

• Liker 6
Skrevet

Finn deg en ny fyr å suge på... Hvis det du skriver stemmer, er fyren skrot.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Hvordan kan jeg få ham til å forstå at det ikke tenner meg eller er noe kjekt å gi ham en blowjob når det tydeligvis ikke er godt nok det jeg gjør?"

Hvorfor ønsker du å bruke 1 minutt lengre med denne mannen?

Anonymkode: 9d522...047

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...