Gå til innhold

Tankeoverføring????

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjeeelp.... Jeg opplever noe veldig rart om dagen. Har fått sånn sug i magen og tenkt masse på exen min. Det føles så utrolig nært og på en bra måte. Han er også far til mitt barn. Det som er merkelig midt oppi det hele at jeg har ikke sagt det til noen. Idag fikk jeg beskjed at minsten har pratet masse om pappan på skolen uten å ha noensinne møtt faren.. 

Så veldig rart at vi begge har samme følelse. 

Hva er dette?! Skjønner ingenting.. 

Det har gått noen år uten kontakt men blir ikke kvitt den følelsen som har vært tilstede i noen dager.. 

Trenger sårt forklaring på dette.. 

Anonymkode: 31a3e...431

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Elseby13 skrev:

Tilfeldigheter.

Er det også tilfeldigheter når 2 nære mennesker har en lek der den andre skal gjette på hva den andre tenker på, og svaret er rett hver gang (20 av 20 ganger er rett)?

Anonymkode: 4bb91...ddf

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Elseby13 skrev:

Tilfeldigheter.

Er det også tilfeldigheter når 2 nære mennesker har en lek der den ene skal gjette på hva den andre tenker på, og svaret er rett hver gang (20 av 20 ganger er rett)?

(rettet).

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det også tilfeldigheter når 2 nære mennesker har en lek der den ene skal gjette på hva den andre tenker på, og svaret er rett hver gang (20 av 20 ganger er rett)?

(rettet).

Har du eksempel på at dette foregår? 

Anonymkode: 01c0e...dc5

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du eksempel på at dette foregår? 

Jeg har selv erfart det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv erfart det.

Utdyp

AnonymBruker
Skrevet

Utdyp

Når den andre skulle gjette, var jeg svært fokusert på det jeg tenkte på (jeg tenkte "hardt" på det).

Jeg har ingen god forklaring på hvordan det var mulig å gjette rett 20 av 20 ganger.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Intuisjon ?

Andre trigger utløsere i livet man selv ikke tenker over ( en film man har sett sammen om for eksempel en familie hvor far var veldig fremtredende, selskap med andre familier hvor far spiller en viktig rolle, en samtale man har hatt, et bilde man har sett på sammen, osv osv..) 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svara! Fikk SMS fra han idag. Første på mange år.. Så magefølelse må man stole på 

Anonymkode: 31a3e...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...