AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Hei, dette er nokså flaut å lage en tråd om, men jeg håper at det finnes noen der ute med samme problematikk. Det har seg nemlig slik at jeg har veldig mye fett i venusberget. Som vil si at jeg har skikkelig "bollemus". Dette er noe som virkelig påvirker meg så å si hele tiden, mest psykisk. Jeg må alltid velge klær som dekker, jeg kan ikke gå med enkelte plagg (bikini, shorts osv. er bare å glemme) og tanken på å vise meg naken gir meg panikk. Jeg ser at det er ulike klinikker som tilbyr fettsuging, og jeg føler virkelig det er mitt eneste håp. Mine spørsmål er som følger; 1. Er det noen mulighet for å få dette dekket av staten? Eller må man betale selv? (Har lest at noen operasjoner blir dekket) 2. Har du erfaring med det samme? Fettsuging eller ikke... jeg vil bare vite at jeg ikke er alene. Anonymkode: fc44f...eff
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Føler jeg har sett denne tråden før... å jeg svarer det samme; bollemus er fint. Å fettsuge venusberget er bare noe av det dummeste jeg har hørt... Anonymkode: e49c7...688 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 Teit ord, bollemus, vi får finne på noe nytt. Veldreid mus. Sofia Vergara-mus. Venusmus. Kom med forslag. Uansett er det pent! Hilsen både meg og min mann:) Anonymkode: 095f0...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 Du må da faen ikke finne på å gjøre noe med musa di om du først har noe så deilig som ei skikkelig bollemus!! 😍😍😍 Anonymkode: 5106a...69b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå