Gå til innhold

Ung ufør aap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk innvilget ung ufør tillegget på aap for 2 måneder siden. Men enda når jeg sender inn meldekortet får jeg kun grunnsats. Skal ikke dette skje med en gang? Altså at det blir endret? Nav svaret meg ikke, prøvd å få et svar i over 1 måned 

Anonymkode: d0a85...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk innvilget i slutten av mai, og fikk ikke betaling med UU-tillegg før andre utbetalingen i oktober. Så det kan ta tid. Særlig hvis det er snakk om etterbetaling. Og du får ihvertfall etterbetalt tillegget for de ukene du skulle hatt det til nå/når du får.

Anonymkode: 75326...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk innvilget i slutten av mai, og fikk ikke betaling med UU-tillegg før andre utbetalingen i oktober. Så det kan ta tid. Særlig hvis det er snakk om etterbetaling. Og du får ihvertfall etterbetalt tillegget for de ukene du skulle hatt det til nå/når du får.

Anonymkode: 75326...438

Ja jeg får etterbetaling for over 3 år. Men skulle tro at de automatisk kunne legge inn 0,44 g på min aap. Hun fra nav på telefonen sa dette skulle gå automatisk så hun visste ikke. 

Mister jo mye i skatt ved at det ikke blir lagt inn med en gang. Etterbetalingen har jeg ikke noe stress med, men irriterende at det skal ta så lang tid å legge inn en ny sats 

Anonymkode: d0a85...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk innvilget ung ufør tillegget på aap for 2 måneder siden. Men enda når jeg sender inn meldekortet får jeg kun grunnsats. Skal ikke dette skje med en gang? Altså at det blir endret? Nav svaret meg ikke, prøvd å få et svar i over 1 måned 

Anonymkode: d0a85...a15

Har du vedtak så kommer pengene når Nav får tid. Jo mer du maser dest mindre tid får Navansatte til å gjøre andre ting enn å lese beskjeder fra deg. 

Anonymkode: d0d42...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...