Jerry Lee Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 (endret) For teit tråd. Beklager. Endret 24. mai 2017 av Jerry Lee
Jerry Lee Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2017 (endret) . Endret 24. mai 2017 av Jerry Lee
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 - Spekemat med tilbehør - reker (selv om de er best på vinteren) med tilbehør - sprøstekt makrell med agurksalat, rømme og nypoteter - grillet laks med friske urter og sitron, agurksalat, rømme og nypoteter - norske jordbær med sukker og fløte eller pisket krem - punsj med friske frukter og bær Anonymkode: 6b459...1db 3
Salka Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 4 timer siden, Jerry Lee skrev: For teit tråd. Beklager. Tråden din er ikke teit, Jerry. Hvorfor syns du det? Syns den er kjempefin jeg. Så den når hovedinnlegget var der, men rakk ikke svare i den da. Svarer likevel jeg. Vår og forsommermat for meg er: Spekeskinke med eggerøre Røkelaks med eggerøre Salat med masse godt i, avokado, cherrytomater, agurk og ruccolasalat er et must, men jeg elsker salater med mange ulike grønnsaker i Grillet laks med friske urter, nypotet og agurksalat Grillspyd med laks, paprika og løk. Salat til Sprøstekt selvfisket småabbor Sushi Norske jordbær spist som de er eller med is til Splitte mine bramseil, nå ble jeg sulten! 2
Minlillelykke Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Sommerkoteletter med potetsalat og grønn salat. Potetsalaten må være hjemmelaget. rabarbrasuppe med is jodbær med is vannmelom reker 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Hvorfor er dette en teit tråd? Chilimarinert kyllingfilet med mangosalat Anonymkode: d91dd...ef6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå