Gå til innhold

Guro Fostervold Tvedten


LilleKlump

Anbefalte innlegg

Guro Fostervold Tvedten og Håvard Tvedten er et kult par og har mange følgere på instagram. Men de merker aldri sine innlegg med #spons #annonse. Kjenner at det irriterer meg en smule, tror de at vi ikke skjønner at de er sponsa?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, I'm back skrev:

Men hvis du skjønner det, er det vel greit? Da lurer de jo ingen?

Er vel ikke alle som leser det med samme argusøyne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, I'm back skrev:

Men hvis du skjønner det, er det vel greit? Da lurer de jo ingen?

Dette er noe av det mest dustete jeg har lest. Faktisk. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, LilleKlump skrev:

Guro Fostervold Tvedten og Håvard Tvedten er et kult par og har mange følgere på instagram. Men de merker aldri sine innlegg med #spons #annonse. Kjenner at det irriterer meg en smule, tror de at vi ikke skjønner at de er sponsa?

Hvordan "vet" du at de er det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I'm back
52 minutter siden, Kollontaj skrev:

Dette er noe av det mest dustete jeg har lest. Faktisk. 

Ok. 

Dummere en en som 'vet' at noen blir sponset selv om det aldri merkes?

Hvordan kan hun vite det? Det lurer jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle skiklær og sukkertøy fra samme  selskap til. Som det også linkes ganske greit til..

 

 

Endret av Alice i Eventyrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med brudd på opphavsrett.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes ikke-sak :)

Hvem er det som lar seg påvirke av hvilke produkter et avdanket D-kjendis-par bruker? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, JackIost skrev:

Tidenes ikke-sak :)

Hvem er det som lar seg påvirke av hvilke produkter et avdanket D-kjendis-par bruker? :)

Man har lover og regler å forholde seg til uansett hvor avdanket d-kjendis man er, tro det eller ei.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Llise skrev:

Man har lover og regler å forholde seg til uansett hvor avdanket d-kjendis man er, tro det eller ei.

Klart det, er de sponset skal det skattes av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2017 den 18.33, LilleKlump skrev:

Guro Fostervold Tvedten og Håvard Tvedten er et kult par og har mange følgere på instagram. Men de merker aldri sine innlegg med #spons #annonse. Kjenner at det irriterer meg en smule, tror de at vi ikke skjønner at de er sponsa?

Jeg er kanskje ikle helt med men hva tenker du er spons? Jeg ser bilder av ett aktivt par men ikke at noe spesielt de har på seg er spons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kom og fortell meg at f.eks dagens instagrampost fra herr Tvedten i i dag ikke er spons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, neiognei skrev:

Ikke kom og fortell meg at f.eks dagens instagrampost fra herr Tvedten i i dag ikke er spons.

Hvorfor spør du ikke herr tvedten på instagram om det er spons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, neiognei skrev:

Ikke kom og fortell meg at f.eks dagens instagrampost fra herr Tvedten i i dag ikke er spons.

Bare det å legge dette ut her på forumet har større reklameverdi enn instagramposten hadde i utgangspunktet, så tipper Tvedten/Fostervold setter stor pris på hjelpen de får med tanke på sin egen markedsverdi i framtiden :)

Det er når det blir opprettet negative tråder om en på Rampelys-forumet på KG at man "er" noe, et av de sikreste tegnene man har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...