AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Hei, jeg og min kjæreste er samboere og leier en liten leilighet akkurat passe for oss to. Nå har det seg sånn at vi har fått klager, fordi vi en dag spilte for høy musikk. Det var midt på dagen kl. 1500 at vi pent ble bedt om å dempe musikken da vedkommende skulle sove. Dessuten har det vært ved en annen anledning hvor vi hadde et spørsmål, og det visste seg at vi måtte spørre leietaker gjentakende ganger som følge av at vi aldri fikk noe klart svar på det vi lurte på. Dette ble oppfattet som masete fra dems side, og utleier ble da noe irritabel over dette og var direkte uhyggelig mot oss på måten h*n pratet på. Vi har alltid vært veldig snille og hensysfulle mot dem, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt lei. Det skal da være gjensidig. Og dessuten, så må jo folk forstå at det ikke kan være stille til enhver tid når dem velger å leie ut. Vi ønsker ikke å ha en uhyggelig tone eller forhold til de vi leier av, men jeg makter ikke å fortsette sånn. Syns det er flaut og skammelig å få tilbakemelding på slike ting som det, men vi må da kunne leve et normalt liv for det. Og jeg mener at det bør jo være gjensidig, vi hører også at utleier tramper og går i 2.etg, og vi har hørt dunkende musikk som også er irriterende for oss av og til, men vi ringer jo ikke til dem i fyr og flamme, så fort det er noe høylytt. Flere som har fått klager fra utleier for små, unødvendige ting? Anonymkode: ca0d5...8ac
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg og min kjæreste er samboere og leier en liten leilighet akkurat passe for oss to. Nå har det seg sånn at vi har fått klager, fordi vi en dag spilte for høy musikk. Det var midt på dagen kl. 1500 at vi pent ble bedt om å dempe musikken da vedkommende skulle sove. Dessuten har det vært ved en annen anledning hvor vi hadde et spørsmål, og det visste seg at vi måtte spørre leietaker gjentakende ganger som følge av at vi aldri fikk noe klart svar på det vi lurte på. Dette ble oppfattet som masete fra dems side, og utleier ble da noe irritabel over dette og var direkte uhyggelig mot oss på måten h*n pratet på. Vi har alltid vært veldig snille og hensysfulle mot dem, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt lei. Det skal da være gjensidig. Og dessuten, så må jo folk forstå at det ikke kan være stille til enhver tid når dem velger å leie ut. Vi ønsker ikke å ha en uhyggelig tone eller forhold til de vi leier av, men jeg makter ikke å fortsette sånn. Syns det er flaut og skammelig å få tilbakemelding på slike ting som det, men vi må da kunne leve et normalt liv for det. Og jeg mener at det bør jo være gjensidig, vi hører også at utleier tramper og går i 2.etg, og vi har hørt dunkende musikk som også er irriterende for oss av og til, men vi ringer jo ikke til dem i fyr og flamme, så fort det er noe høylytt. Flere som har fått klager fra utleier for små, unødvendige ting? Anonymkode: ca0d5...8ac Jeg ville flyttet, utleiere som er sånn kan fort bli enda verre. Vår begynte med småklager på ikke-eksisterende ting. Vår ville vi skulle betale for oppussing av hele leiligheten (som var dritslitt når vi flyttet inn og bodde der i 7år) og gikk til forliksrådet. Han tapte selvfølgelig, men det ble veldig langtekkelig og uhyggelig. Anonymkode: a5f9e...43d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå