Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stor sofa, seng og salongbord jeg skal kvitte meg med. Men jeg har ikke bil, kjenner heller ingen med bil med hengerfeste.

Møblene er utslitte, går fra hverandre, så de må kastes. Er ikke noe å gi bort. Noen som vet hvordan jeg enklest får gjort det?

Er jo lett med de nye møblene, de får jeg jo levert på døra, og bært inn. Men de tar jo ikke med seg de gamle.

Anonymkode: 79ee7...797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar med seg de gamle hvis du betaler for det, tror det koster rundt tusen kroner. Men du må avtale det på forhånd.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en stor sofa, seng og salongbord jeg skal kvitte meg med. Men jeg har ikke bil, kjenner heller ingen med bil med hengerfeste.

Møblene er utslitte, går fra hverandre, så de må kastes. Er ikke noe å gi bort. Noen som vet hvordan jeg enklest får gjort det?

Er jo lett med de nye møblene, de får jeg jo levert på døra, og bært inn. Men de tar jo ikke med seg de gamle.

Etterlys på facebook "kjøp/salg/gies bort" sider på stedet du bor, etter en som kan hente og kjøre dette til søpla for deg. For en liten sum penger :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Atea skrev:

De tar med seg de gamle hvis du betaler for det, tror det koster rundt tusen kroner. Men du må avtale det på forhånd.

Det nye skal jeg kjøpe fra ikea, ganske sikker på at de ikke tar med seg det gamle.

Gjest Coolaid
Skrevet

Snakk med familie eller venner som har tilhenger eller stor bil. Eller annonser på facebook om noen av vennen dine kan hjelpe - du inviterer til hyggelig middag etterpå som belønning. 

Du kan også legge ut jobben på mitt anbud.no og betale noen for det. Det er nok av folk som tar sånne jobber. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...