AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Skal sette inn til uka. Noen som har erfaringer? Hadde dere mellomblødninger lenge før det stabiliserte seg? Fikk du kviser/hormonelle bivirkninger? Anonymkode: 5f181...41b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Jeg har hatt p-stav i to år. Jeg hadde ikke blødninger det første året, men et siste året har jeg hatt blødninger ca 6 ganger. Jeg har aldri hatt kviser før, men med p-stav har jeg fått et enormt kviseproblem. Det plager meg skikkelig. Kommer ikke til å sette inn ny p-stav når jeg er ferdig med denne. Eneste grunnen til at jeg ikke fjerner den før jeg må er at den må opereres ut av arma mi... Anonymkode: 7ae7c...202
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 På 24. mai 2017 den 22.14, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt p-stav i to år. Jeg hadde ikke blødninger det første året, men et siste året har jeg hatt blødninger ca 6 ganger. Jeg har aldri hatt kviser før, men med p-stav har jeg fått et enormt kviseproblem. Det plager meg skikkelig. Kommer ikke til å sette inn ny p-stav når jeg er ferdig med denne. Eneste grunnen til at jeg ikke fjerner den før jeg må er at den må opereres ut av arma mi... Anonymkode: 7ae7c...202 Har satt den inn nå, og gikk kjempefint Man får jo bedøvelse så er jo ikke ille å fjerne den? Anonymkode: 5f181...41b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå