Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke gjøre nr to på toalettet når noen befinner seg i samme hus! Klarer det bare ikke selv om jeg må på toalettet! Dette fører til forstoppelse og vondt i magen når man har besøk flere dager/er på ferier med andre o.l. Flere som har det slik? Ønsker råd!

Anonymkode: 45e1b...2a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du absolutt ikke greier det, ville jeg valgt å gå på do på nærmeste kjøpesenter som en midlertidig løsning for å unngå forstoppelse.

Kanskje kognitiv terai kunne vært prøvd, for å hjelpe deg til å kunne gå på do med folk i samme hus?

Anonymkode: 8ea4f...1a1

AnonymBruker
Skrevet

Er du redd for at andre hører deg, kan du jo sette på en radio eller musikk?

Kan du fortelle om hva som er vanskelig med toalettbesøk når andre befinner seg i samme hus?

AnonymBruker
Skrevet

Når startet dette problemet?

AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid vært et problem. Vet ikke helt hva som hindrer meg, er vel en blanding av at de kan høre meg, lukten etterpå, om man trekker opp flere ganger, at de vet hva jeg gjør osv. 

prøver å gå på do når det er lyd fra tv/musikk, men klarer ikke. 

Kan også nevne at jeg ikke klarer tisse med noen i samme rom om det er stille. Er det to båser der man hører den andre må jeg vente til den andre trekker opp/skrur på vasken. Men dette er ikke noe problem i hverdagen da jeg går påmdo alene.

AnonymBruker
Skrevet

Skru på vasken og dusjen og ha på musikk elns. Jeg pleier alltid å ha på krana når jeg tisser/nr 2. Og har ofc sånn duftspray. 

Anonymkode: ac2a9...725

AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare ett ord som passer:

Psykolog

Anonymkode: a482e...d95

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har alltid vært et problem. Vet ikke helt hva som hindrer meg, er vel en blanding av at de kan høre meg, lukten etterpå, om man trekker opp flere ganger, at de vet hva jeg gjør osv. 

prøver å gå på do når det er lyd fra tv/musikk, men klarer ikke. 

Kan også nevne at jeg ikke klarer tisse med noen i samme rom om det er stille. Er det to båser der man hører den andre må jeg vente til den andre trekker opp/skrur på vasken. Men dette er ikke noe problem i hverdagen da jeg går påmdo alene.

Jeg trodde jeg var den eneste. Dette problemet har jeg også. Jeg har bodd i flere uker hos familie av meg, og da fikk jeg forstoppelse. For jeg klarer det heller ikke..

Anonymkode: 57f88...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...