Gå til innhold

Statsansatte gjorde meg syk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Statsansatte gjorde meg syk (feilmedisinering med langtids(bi)virkning). Dette er mange år siden, er fortsatt like ufør. På midlertidig stønad fra NAV fordi jeg er så ødelagt at jeg ikke evner å arbeide fast i en normal jobb. Derfor får jeg heller ikke lån fra vanlige banker, heller ikke husbanken, siden jeg ikke er uføretrygdet. Og ikke har "fast inntekt". Så først så ødelegger de meg ved å feilmedisinere meg, så kaster de meg brutalt ned i renna etterpå og ber meg om å sitte der og fryse ihjel. Blir kastet ut her jeg bor snart, og får ikke lån. Alle utleieleiligheter her jeg bor koster mer i måneden enn det koster å betjene et nøkternt lån med lang nedbetalingstid (startlån). Jeg har ikke rett på noe som helst, annet enn å være syk fordi statsansatte ikke gjorde jobben sin og feilmedisinerte meg så jeg ble veldig, veldig syk - på langvarig basis. Jeg er så jævlig sur og bitter for det. Jeg føler det er så sinnssykt urettferdig! Jeg var på en bra plass i livet, fullførte skole og ble klar for jobb. Hadde planene klare, visste hva jeg skulle få til. Var så utrolig godt å vei. Så skjedde dette, dette helvetet. Som ødela alt. Jeg kunne vært i arbeid i 5 år. Tjent tilsammen 1,4 millioner mer enn hva jeg har gjort disse årene. Det er mellomlegget. Jeg er sur fordi de ikke hjelper meg når det faktisk var er "dem" som er skyld i at jeg er her jeg er idag. Statsansatte. Og så spytter de på meg hvis jeg ønsker trygghet, stabilitet, rehabilitering... Jeg kjenner bare at jeg ikke har det noe bra, i det hele tatt.

Anonymkode: 7b94a...e97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Off... enda en tråd om uføre som skylder på alle andre. Ta deg sammen, vær glad for at våre skattepenger finansierer latskapen din, og vær GLAD for at du ikke bor i slummen i Afrika en plass. Norske uføre er så bortskjemte at det er til å bli svett av. Mye vil ha mer!

Anonymkode: 46639...000

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Off... enda en tråd om uføre som skylder på alle andre. Ta deg sammen, vær glad for at våre skattepenger finansierer latskapen din, og vær GLAD for at du ikke bor i slummen i Afrika en plass. Norske uføre er så bortskjemte at det er til å bli svett av. Mye vil ha mer!

Anonymkode: 46639...000

Heh, hadde jeg enda vært ufør, så hadde jeg fått lån! Les en gang til. 

Alt det andre du skriver filtrerer jeg bort. Havner rett i "idiotiske uttalelser"-søppeldunken i hodet mitt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har du søkt erstatning fra norsk pasientskadeerstatning? 

Anonymkode: 7301f...030

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du søkt erstatning fra norsk pasientskadeerstatning? 

Nei, jeg har ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke det. 

Da bør du jo sette igang en prosess rundt det. Det er jo for slike tilfeller som ditt at vi har muligheten til å søke erstatning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke det. 

Hvorfor ikke? 

Hvis du er så klar på at det er feilmedisinering som har ødelagt livet ditt, er det mer nyttig å søke erstatning enn å skrive innlegg på KG.

Anonymkode: 7ca17...869

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? 

Hvis du er så klar på at det er feilmedisinering som har ødelagt livet ditt, er det mer nyttig å søke erstatning enn å skrive innlegg på KG.

Anonymkode: 7ca17...869

Fordi jeg har vært opptatt med å være et vrak. Jeg har skrevet søknaden, mangler bare en legeerklæring. Så den er laget. For lenge siden. Men jeg er veldig, veldig syk skjønner du. Så ofte så blir ikke ting sånn de burde vært. 

AnonymBruker
Skrevet

Da bør du jo sette igang en prosess rundt det. Det er jo for slike tilfeller som ditt at vi har muligheten til å søke erstatning. 

ja. Snakket med en tidligere sjef i npe som sa det samme. Men de er litt vanskelige, da

AnonymBruker
Skrevet

ja. Snakket med en tidligere sjef i npe som sa det samme. Men de er litt vanskelige, da

Ser at du kun mangler en legeerklæring for å faktisk sende søknaden. Skjønner ut fra det du skriver at du er veldig syk, men hvis alt du mangler er en legeerklæring så bør du jo gjøre det du kan for å få den så fort som mulig. Håper det ordner seg :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke statsansatte er det snakk om? :klo:

Anonymkode: cfa8a...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke statsansatte er det snakk om? :klo:

Anonymkode: cfa8a...14b

Tenk deg om :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at du kun mangler en legeerklæring for å faktisk sende søknaden. Skjønner ut fra det du skriver at du er veldig syk, men hvis alt du mangler er en legeerklæring så bør du jo gjøre det du kan for å få den så fort som mulig. Håper det ordner seg :klem:

Takk. Jeg håper jo det jeg og. Jobber hardt hver dag med det i hvert fall. Kan ikke annet enn det :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har vært opptatt med å være et vrak. Jeg har skrevet søknaden, mangler bare en legeerklæring. Så den er laget. For lenge siden. Men jeg er veldig, veldig syk skjønner du. Så ofte så blir ikke ting sånn de burde vært. 

Hvorfor skriver du først at du ikke har søkt erstatning når faktisk har skrevet søknad og bare mangler legeerklæring? Ville det ikke være naturlig å opplyse om dette når du får spørsmålet i stedet for å gi inntrykk av at dette er noe du ikke har tenkt på engang? 

Anonymkode: 16540...dc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Statsansatte?

De som jobber på sykehus og slikt, er jo ansatt i de statseide private helseforetakene vi har. Selv om staten eier de, så er de private selskaper.

Anonymkode: 8f4c6...48b

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du først at du ikke har søkt erstatning når faktisk har skrevet søknad og bare mangler legeerklæring? Ville det ikke være naturlig å opplyse om dette når du får spørsmålet i stedet for å gi inntrykk av at dette er noe du ikke har tenkt på engang? 

Anonymkode: 16540...dc9

Virker ikke troverdig i det som kommer frem. Mistet troen allerede i hovedinnlegget . 

Anonymkode: 31f08...991

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...