FrankDrebin Skrevet 22. juni 2021 #601 Del Skrevet 22. juni 2021 Gugglo skrev (47 minutter siden): Trist, fryktelig trist. Per Inge Torkilsen er gått bort. Hvil i fred, kjære du. ❤️ 😢 https://www.vg.no/rampelys/i/qA2lKg/per-inge-torkelsen-er-doed Leste det nettopp, triste nyheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. juni 2021 #602 Del Skrevet 22. juni 2021 Gugglo skrev (1 time siden): Trist, fryktelig trist. Per Inge Torkilsen er gått bort. Hvil i fred, kjære du. ❤️ 😢 https://www.vg.no/rampelys/i/qA2lKg/per-inge-torkelsen-er-doed 😢 Det var en trist nyhet En av Norges beste komiker er borte. Sov godt og takk for alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 22. juni 2021 #603 Del Skrevet 22. juni 2021 Er vel i disse tider man fortsatt skulle røykt så man kunne tatt seg en og reflektert over alle gullkorna til Per Inge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. juni 2021 #604 Del Skrevet 22. juni 2021 Utrolig trist! Jeg har lest, og ledd meg skakk av, bøkene hans så mange ganger gjennom barndommen og tenårene. En stor klovn. ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2021 #605 Del Skrevet 22. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden): Er vel i disse tider man fortsatt skulle røykt så man kunne tatt seg en og reflektert over alle gullkorna til Per Inge. Enig! ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2021 #606 Del Skrevet 23. juni 2021 "Komplikasjoner etter operasjon" leste jeg. Trist er det. ...men nå får hurraguttene det gøy på den andre plassen. Mange av landets humorister som har gått videre. Takk for forestillingen, Torkilsen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. juni 2021 #607 Del Skrevet 23. juni 2021 Kjempetrist og altfor tidlig Han var en fantastisk morsom mann. Hvil i fred! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #608 Del Skrevet 27. juni 2021 Lyrikeren Kolbein Falkeid, som hele Norge kjenner tekstene til gjennom samarbeidet med gruppa Vamp, er død. Han ble 87 år gammel. (NRK) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 27. juni 2021 #609 Del Skrevet 27. juni 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Lyrikeren Kolbein Falkeid, som hele Norge kjenner tekstene til gjennom samarbeidet med gruppa Vamp, er død. Han ble 87 år gammel. (NRK) Da lærte jeg noe nytt. Jeg trodde Vamp skrev tekstene sine selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 27. juni 2021 #610 Del Skrevet 27. juni 2021 NordicViking skrev (1 time siden): Lyrikeren Kolbein Falkeid, som hele Norge kjenner tekstene til gjennom samarbeidet med gruppa Vamp, er død. Han ble 87 år gammel. (NRK) Døden er ikke så skremmende som før. Folk jeg var glad i har gått foran og kvistet løype. De var skogskarer og fjellvante. Jeg finner nok fram. ❤️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juni 2021 #611 Del Skrevet 27. juni 2021 God tur 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni 2021 #612 Del Skrevet 27. juni 2021 Vakre tekster. Han kommer til å bli husket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 27. juni 2021 #613 Del Skrevet 27. juni 2021 Kolbein Falkeid er en favoritt hos meg. Har samlede dikt hjemme. For en mann🥲 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2021 #614 Del Skrevet 28. juni 2021 Den tidligere Skid Row-vokalisten, Johnny Solinger (55), er død. RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. juli 2021 #615 Del Skrevet 1. juli 2021 Gugglo skrev (På 22.6.2021 den 21.57): Trist, fryktelig trist. Per Inge Torkilsen er gått bort. Hvil i fred, kjære du. ❤️ 😢 https://www.vg.no/rampelys/i/qA2lKg/per-inge-torkelsen-er-doed Så nettopp hans humanetiske bisettelse på NRK. Flott og verdig seremoni, med både vemod og latter, helt i Per Inges ånd. Hvil i fred klovnen 💙 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2021 #616 Del Skrevet 1. juli 2021 Så en snutt av den jeg også. Man skal huskes med glede og latter innimellom tårene. Det liker jeg. Han hadde jo selv bestemt hvordan sin egen begravelse skulle foregå, for førti år siden. Kanskje noe å tenke på for oss alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. juli 2021 #617 Del Skrevet 6. juli 2021 Filmregissør Richard Donner er død, 91 år gammel. Han var kjent for bl.a. Omen, Superman, Dødlig våpen, Goonies og Scrooge. RIP. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. juli 2021 #618 Del Skrevet 8. juli 2021 Filmskaper Robert Downey er død, 85 år gammel. Skuespiller, regissør og far til Robert Downey jr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. juli 2021 #619 Del Skrevet 12. juli 2021 Ikke direkte kjendis men Norges eldste person er død, Hun overlevde to verdenskriger, spanskesyken og coronapandemien - nå er Norges eldste død Gudrun Nymoen fra Osen ble 110 år, melder Østlendingen. RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juli 2021 #620 Del Skrevet 20. juli 2021 Den danske forfatteren Vita Andersen er død 78 år,RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå