Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Den engelske skuespilleren Paul Ritter, kjent fra blant annet «Friday Night Dinner», «Quantum of Solace», «Son of Rambow» og «Harry Potter and the Half-Blood Prince», er død,han ble kun 55 år. RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hans HP-film i går faktisk. :sukk: Trist at såpass mye yngre folk dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Catalina Culès said:

Trist men han har levd ett langt liv, tenk nesten 100 år. RIP:dagens-rose:

Mitt mål er å bli 100 år, men om jeg "kun" blir 99 1/2 skal jeg si meg fornøyd med det altså.

Hvil i fred Prins Philip.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (4 timer siden):

Mitt mål er å bli 100 år, men om jeg "kun" blir 99 1/2 skal jeg si meg fornøyd med det altså.

Hvil i fred Prins Philip.

2 Måneder unna et brev fra dronningen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kågebruker skrev (4 minutter siden):

2 Måneder unna et brev fra dronningen. 

Forholdet deres startet jo med brevveksling over flere år, så han hadde nok sett frem til enda et brev ❤️. Men den gleden fikk han dessverre ikke oppleve. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendisadvokat Tor Kjærvik, 70 år. Skutt og drept i hjemmet sitt av sin egen sønn i går kveld, 12.april. 
Hvil i fred 🥀

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Skuespilleren Helen McCrory, kjent fra blant annet TV-serien «Peaky Blinders" er død av kreft. Hun ble 52 år gammel. :icon_frown: RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (2 timer siden):

Skuespilleren Helen McCrory, kjent fra blant annet TV-serien «Peaky Blinders" er død av kreft. Hun ble 52 år gammel. :icon_frown: RIP :dagens-rose:

Det var trist. Hun spilte veldig godt som matriarkisk tante Polly i Peaky Blinders.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (3 timer siden):

Husker henne best som Narcissa Malfoy i Harry Potter. En veldig dyktig skuespilerinne. Hvil i fred. 🥀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låtskriver og stjerneprodusent Jim Steinman er død, 73 år gammel. Steinman var hitmaker for superstjerner som Meat Loaf, Céline Dion, Bonnie Tyler og Air Supply. (VG)  :dagens-rose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (På 21.4.2021 den 20.04):

Låtskriver og stjerneprodusent Jim Steinman er død, 73 år gammel. Steinman var hitmaker for superstjerner som Meat Loaf, Céline Dion, Bonnie Tyler og Air Supply. (VG)  :dagens-rose:

😪

Nå ble jeg skikkelig lei meg. Da jeg hadde brukerkonto her før, så var det en bruker her som hadde profilbilde av Jim Steinman. Han elsket alle sangene hans og han fortalte meg mye interessant om sangene. Når jeg så bildet av Steinman på VG, så tenkte jeg automatisk på han. Tro om han fortsatt er aktiv her han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astronaut Michael Collins er død. :dagens-rose:

Michael Collins var trejdemann på Apollo 11, og astronauten som styrte moderskipet i bane rundt månen da Neil Armstrong og Buzz Aldrin gikk på månen. 

Han var 90 år da han døde, men det var kreften som tok han. 

s69-31742_large.jpeg?itok=kqX27Ey0

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else Michelet er død, 79 år gammel 🌼

Jeg elsket "Hallo i uken" da hun var programleder / produsent og bl.a. Are Kalvø og Espen Beranek Holm hadde faste innslag!

Endret av baldrian
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var trist å lese. Hun var alltid en dame med snert i det verbale og jeg husker henne
som en av radiohjørnesteinene i sin tid. Håper det blir himmelske skrivetilstander for henne nå,
helt uten bruk av jordisk korrekturlakk. :dagens-rose: :sukk: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den amerikanske skuespilleren og Oscar-vinneren Olympia Dukakis er død, 89 år gammel. (VG)  :dagens-rose:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...henne likte jeg veldig godt og ante ikke at hun hadde en slik høy alder, for hun holdt seg veldig godt. 
Takk for gode rolletolkninger av det italienske slaget. Se "forhekset av månen" om dere vil. Den er veldig søt. 

:sukk: Enda en bra en borte... 🕯️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...