Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for persondebatt. Under denne regelen gjelder omtale av identifiserbare barn, deres privatliv, følelser og livsførsel. Vis hensyn.

Måne, admin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg

3 barn har mistet sin Far, familie og nære har mistet en kjær. Det er tid for kondolanser eller taushet folkens! Ikke dårlige vitser om eller en banal kritikk av eksen og hennes nye kjærestesteliv og virke. Dere som alt har latt dere friste, kan jo for eksempel slette. Respekt er fint... Mental helse respekter man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kom som et sjokk. sa til min bedre halvdel at dette trodde jeg nesten ikke på.

Ari Behn gjorde mer for kongeriket enn han selv kanskje innså. Det å få være seg selv. Å få være annerledes.

Dette gjorde vondt..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2019 den 13.09, ntrane skrev:

Roxette er jo en av de store hardrockerene. Dette var triste greier, for en rå stemme , vil bli savnet

Hardrockerne? Hvordan da?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, minister-mio skrev:

Hardrockerne? Hvordan da?

Enig. Roxette laget god musikk, men hardrock er det virkelig ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Monty Python-skuespiller er død

Den britiske musikeren, tekstforfatteren og skuespilleren Neil Innes døde søndag, 75 år gammel. RIP :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Luna Llena skrev:

Monty Python-skuespiller er død

Den britiske musikeren, tekstforfatteren og skuespilleren Neil Innes døde søndag, 75 år gammel. RIP :dagens-rose:

Veldig trist, og ekstra trist når sånt skjer i jula. Kjente ham litt, og for en flott, morsom og omsorgsfull fyr han var, og så mye morsomt og bra han har produsert innen musikk og på TV. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bisettelse av Ari idag.... men syns det var trist å se hvor lite kjæresten hans kom frem... mulig dette er helt bevisst valg fra hennes side men at hun ikke var inkludert i dødsannonsen engang :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, BethD skrev:

Nydelig bisettelse av Ari idag.... men syns det var trist å se hvor lite kjæresten hans kom frem... mulig dette er helt bevisst valg fra hennes side men at hun ikke var inkludert i dødsannonsen engang :( 

Jeg synes det er trist hvordan folk skal synse og spekulere i dette. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MissCortado skrev:

Jeg synes det er trist hvordan folk skal synse og spekulere i dette. 

Mente ikke noe vondt med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...