Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg så et kort klipt der de fortalte litt om henne siden jeg ikke visste hvem hun var og jeg ville vite, virker som hun har levd et tøft liv, spesielt etter å ha mistet sønnen sin :(

Ja, det toppet seg nok da han døde, naturlig nok. Hun hadde en ganske fæl oppvekst også. Moren hennes var ikke spesielt snill. Kan anbefale dokumentaren altså, den er fin 😊 Hun var en interessant person, og jeg beundrer henne for de stormene hun har stått i opp gjennom. Hun ble virkelig behandlet som dritt etter at hun "outet" den katolske kirken. Det fortjente hun ikke, og det viste seg jo senere at hun hadde helt rett. Hun var modig. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jannihj92 skrev (6 minutter siden):

Ja, det toppet seg nok da han døde, naturlig nok. Hun hadde en ganske fæl oppvekst også. Moren hennes var ikke spesielt snill. Kan anbefale dokumentaren altså, den er fin 😊 Hun var en interessant person, og jeg beundrer henne for de stormene hun har stått i opp gjennom. Hun ble virkelig behandlet som dritt etter at hun "outet" den katolske kirken. Det fortjente hun ikke, og det viste seg jo senere at hun hadde helt rett. Hun var modig. 

Så at hun hadde revet i stykker et bilde av paven og at da satte det sinnene i kok verden over o: hun var definitivt modig, det skal hun ha :) likte også godt det jeg så fra et gammelt intervju hvor hun sa at ingen penger hun kan tjene på musikken vil gjøre henne lykkelig, bare når hun lager musikken så følte hun seg lykkelig :) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassist og vokalist Randy Meisner, som var med på å starte Eagles i 1971, er død.
Han ble 77 år gammel. :( r.i.p.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Jaws»-stjernen Marc Gilpin døde lørdag etter at han hadde kjempet mot kreften i en lengre periode. Han ble 56 år gammel.:rose:RIP.

Gilpin hadde sitt store gjennombrudd som 11-åring i storfilmen
«Jaws 2» fra 1975, hvor han spilte rollen som Sean Brody.

Året etter dukket han også opp i filmer som «The Legend of the Long Ranger» og «Earthbound».

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hector Salamanca spilt av Mark Margolis fra Breaking Bad er død, 83 år gammel. Stor skuespiller. Hvil i fred ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (5 timer siden):

Hector Salamanca spilt av Mark Margolis fra Breaking Bad er død, 83 år gammel. Stor skuespiller. Hvil i fred ❤️

Husker ham best fra Scarface. Hvil i fred. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

81pMNaEZZgL._UF894,1000_QL80_.jpg
Musiker Sixto Rodriguez er død, 81 år gammel.  :sukk:  r.i.p. stilfarne kunstner
                                                      - jeg likte ham og historien om han.

Datteren opplyser at den amerikanske artisten døde tirsdag kveld.

Dokumentaren «Searching for Sugar Man», som ble anerkjent med en Oscar-pris i 2013, handlet om Rodriguez.

Anbefaler interesserte å se denne dokumentaren. Ble fascinert av historien, som førte oss til å finne denne mannen og musiker/låtskriveren som alle trodde var død for lengst...og så fikk han sin andre store oppblomstring og suksess igjen i godt voksen alder. "In South Africa, he'd been bigger than Elvis." Se den. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bevare meg vel, dette var helt uventet og selv om han var "godt voksen"; dette var veldig, veldig trist. :( 
80388.jpg?width=640&height=426&x=0&y=0&c R.I.P. 🕯️

"Gitarist og låtskriver Robbie Robertson er død, 80 år gammel. Det melder Variety.

Robertson var kjent fra The Band, men har også hatt en karriere som soloartist.

Manager Jared Levine forteller til Variety at 80-åringen døde etter lang tids sykdom, og var omgitt av familien."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuespiller, forfatter og regissør Darren Kent, kjent fra “Game Of Thrones“, er død 36 år gammel. RIP ❤️:rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (31 minutter siden):

Skuespiller, forfatter og regissør Darren Kent, kjent fra “Game Of Thrones“, er død 36 år gammel. RIP ❤️:rose:

Det var alt for ungt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (2 timer siden):

Hvilken rolle spilte han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Athena Freyja said:

RIP Eddie Skoller :rose:

Det var trist. Likte godt opptreden hans på Chat Noir. Hadde det på VHS og så det mange ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...